Látogatók

2011. szeptember 5., hétfő

Szeptemberi kívánság lista

Összegyűjtöttem,hogy mikre van szükségem és mikre vágyom.
Nemsok,csak egy pár dolog. :)



Bourjois Paris Bio Détox Organicpúder
Beleszerelmesedtem ebbe a púderbe,mert nagyon jól néz ki,praktikus és a kedvenc márkám az Essence mellett a Bourjois.
Még legalább ebben az évben megpróbálom beszerezni.
Az áráról annyit tudok,hogy 4-5 ezer körül van,ha jól informálódtam.




Mindigis szerettem volna kipróbálni a pirosító gyöngyöket.
Miest elfogy az arcpirosítóm,az lesz a következő,hogy ilyet veszek. :)




Megtetszettek a Mac ecsetek,ezért egy kisebb szettet bekell szerezzek majd.
Sokmindenkinél láttam,hogy Mac ecsettel sminkel.
Úgyhogy biztos jó minőségűek lehetnek. :)




Nagyon fogyóban van az arcradírom,úgyhogy erre nagyon szükségem van.
Most Rival de Loop arcradírt használok és nagyon sok termékem van tőle.
Nem elég jó,ezért szeretnék teljesen átállni a Garnierre.





Még egy Garnier termék,amit kiszeretnék próbálni.
Ez egy arclemosó.






Testradírra is régóta vágyom.
Ez egy Oriflame Swedish Spa Testradír.
Ha veszek,valószínű ezt fogom megvenni.




Egyenlőre ennyi dolgot szeretnék. Remélem sikerül mindent idővel beszereznem.


Puszi! :) :-*




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...