Látogatók

2011. szeptember 20., kedd

Vegyes haul

Vegyes dolgokat gyűjtöttem be a hetekben. Vásároltam egy kicsit ittis-ottis. :)




  

Fekete,masnis cipő. Mandarin üzletben vettem végkiárusításon. 2990 Ft helyett volt 1196 Ft.











Szükségem volt egy mondjuk sportcipőre,amit felhúzhatok ősszel az esős időben. Ezt találtam...Szintén a Mandarin üzletbe vettem. 3299 Ft helyett volt 1319 Ft. A két lábbelit 2515 Ft-ért vettem. Két cipő egy áráért. :)










Lora korrektor. Pár száz Ft volt. 001-10 az árnyalata. 100 Ft-os boltban vettem. Nem olyan jó,nem fed teljesen,de azért használható.










Lora Folyékony Alapozó. Ezt is a 100 Ft-osban vettem. 09-es árnyalat, 35 ml. Kellemeset csalódtam benne,mert nagyon jól fed és egyezik a bőrszínemmel. Nagyon világos bőröm van és nehéz megfelelő púdert és alapozót találnom.










Lila,fehér köves, meggy fülbevaló. Kínaiban vettem. 2-300 Ft-ért.










Függönycsipesz. Diégóban vettem: 580 Ft/csomag. A Tv-m köré tervezek egy függönyt,ami valószínűleg már kész is van. Barackos színű,amilyen a szobám fala.

Ennyi lenne a vagyes zsákmány.

:-*




 
 
 
 
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...