Látogatók

2011. szeptember 4., vasárnap

Havi kedvencek

Havi kedvenc arcápolási termék:



Oriflame Pure Nature éjszakai krém
Antioxidáns
Acaibogyóval és gránátalmával
75 ml
Elég pici a tégely,de sokáig eltart,mert 2 ujjnyi krém elég az arcra
Jó puha lesz az arcom tőle és nem zsírosodik



Havi kedvenc testápolási termék: 



Nivea Body Intenzív Testápoló Tej
Mandulaolajat és sejtvédő E vitamint tartalmaz
Selymes lesz tőle a bőröm.
250 ml



Havi kedvenc hajápolási termék:



Gliss Kur hajpakolás nedves vagy száraz hajra
Második flakonom már ez és nagyon hatásos
Hajmosás után szoktam használni fésülködés előtt
Könnyen fésülhetővé válik a haj és regenerálja a töredezett hajvégeket
200 ml




Havi kedvenc körömlakk: 



Moyra
N°: 43
12 ml
Több Moyra körömlakkom van,mint S-he
Tapasztalatom szerint nem rosszabb a Moyra,mint a S-he,sőt nállam a S-he sokkal hamarabb lekopik,mint a Moyra
Sötét-rózsaszín,fényben nagyon szépen csillog



Havi kedvenc szemhéjpúder:



Bourjois Smoky Eyes
Az egyik kedvenc termékem a Bourjois
Nagyon szép füstös szemet lehet vele készíteni
A kis applikátort nem használtam még hozzá,mert külön ecsetet használok



Havi kedvenc szájfény/rúzs: 



Maybelline New York ajakrúzs
Pink Vibration 534-es árnyalat
299 Ft
Folyékony rúzs
Szép rózsaszín színe van szájon
Örülök,hogy kitudtam fogni egy Maybelline terméket 300 ft-ért,mert legalább kipróbáltam milyen és jelenleg ez viszi az első helyet a szájfény és a rúzsok terén is



Havi kedvenc szempillaspirál:



Csak 2 féle szempillaspirálom van
Egy sima és egy vízálló
Ez épp a sima,amit hétköznapokra használok és egy 100 ft-os boltból való
Tervben van,hogy kipróbálok majd drágább kategóriás szempilla spirálokat



Havi kedvenc arcpirosító:


  
 Lora Arcpirosító
3 g
Elég pici,így gyorsan elfog fogyni,mivel minden sminkelésnél használom
Pont eltaláltam a színt,mert nagyon jól áll a bőröm színéhez
100 ft-osból való



Havi kedvenc ecset:



Beauty ecset
Rossmann-ból kaptam 
Jelenleg  ez a legnagyobb ecsetem,épp ezért alapozásra használom



Havi kedvenc ruhadarab:



Azért lett ez a kedvenc ruhadarabom,mert ruhaként és tunikaként harisnyával,cicanadrággal is felhúzható
 Nagyon szeretem az állatmintát



Havi kedvenc zene:
Az utóbbi napokban folyton ez a zene jár a fejemben és ebben a Remix-ben <3 :)


Havi kedvenc film:
Elkellett gondolkoznom a film végén,hogy most mi is volt a valóság,de egyébként nagyon tetszett.


Havi kedvenc könyv:


 Most nem olvasok könyvet,de amit minden hónapban kiolvasok az a Joy 


Havi kedvenc kaja:  



Nagyon szeretem a tepsis krumplikat,több fajtát is szoktam sütni
 A héten ilyet csináltam és nagyon finomra sikeredett :)



Havi legnagyobb csalódás:
Az,hogy elkezdődött a suli :S
Sminkek és ruhák terén nem volt csalódásom :)



Puszi mindenkinek! :-*



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...