Látogatók

2011. augusztus 24., szerda

Suli kezdés

Én is bevásároltam sulikezdéshez. Ez lesz az utolsó évem,így nem kellett sokmindent vennem.

 Az írószereket a Tesco-ban vettem:


 Glitteres zselés toll.
 6 db egy csomagban.
 428 ft.





Project füzet.
 Azért vettem ilyet,mert ebbe 5 tantárgyat is lehet írni és nem kell mindegyikhez külön füzetet vinni.
 1199 Ft.





2 db írólap csomag.
 Darabja 75 Ft.






3 db mini szövegkiemelő.
 99 Ft.







2 db ragasztó szalag.
 Darabja 79 Ft.







Pillangós jegyzetfüzet.
 199 Ft.







5 db golyóstoll.
 2 kék, 1 fekete, 1 zöld, 1 piros.
 279 Ft.






Utána benéztem a mellette lévő ruha üzletbe,de nemsokmindent találtam:

40 %-os leértékelés volt.


5 db zokni.
500 Ft körül volt.
Erre nem volt érvényes a 40%.






Sötétkék farmernadrág.
3500 Ft helyett került 1400 Ft-ba.








Világoskék farmernadrág.
3000 Ft helyett került 1200 Ft-ba.





Ennyi lenne. :)

Cupp-cupp. :-*








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...