Látogatók

2011. szeptember 21., szerda

Szeged shopping

Szegeden jártam és két helyen vásároltam. A Cora-ban és az Invázióban. Szeretek az Invázióban nyár végén-ősz elején vásárolni,mert nagy leárazások vannak.

Először jöjjenek azok,amiket a Cora-ban vettem:





Szőke az eredeti hajszínem,ezért szerettem volna már bebarnulni. Ezt a színt választottam,ami jó sötét barna. Tudni illik minidig sötétebb lesz a hajszín,mint ami a dobozon van. Nállam a sötét részeket világosabban, a világos részeket sötétebben fogta be. A hajvégeim szinte feketék. 1000 Ft volt ez a Palette hajfesték.

Íme az eredmény:


Elég melíros lett,de nem is baj. Legalább nem lett annyira sötét a hajam.










6 db foszforeszkáló zselés toll. 6 db egy csomagban 500 ft. Nagyon szeretem a színes zselés tollakat,főleg a csillámosakat. Ilyenekkel is írok a suliban. Felkeltette az érdeklődésem,hogy foszforeszkáló,de nem tudom,hogy mitől az. Teljesen átlagos zselés toll,sőt valamelyik még be is van száradva.










Cora Sminkeltávolító nedves törlőkendő. 200 Ft. 20 darab van benne. Ezeket a kisebb kiszereléseket a táskámban szoktam hordani magammal,ha elmegyek valahová. Bármikor jól jöhet és könnyebben elfér,mint egy 50 vagy 70 darabos törlőkendő. A nagyobb darabosokat itthonra használom. Ez a 20 darabos E vitamint és szőlőmagkivonatot tartalmaz. Javítja a bőr rugalmasságát és minden bőrtípusra használható.










Rózsaszín,macis uzsidoboz. Legtöbbször délutánra járok suliba és mivel 50 km-t utazom,nem tudok itthon ebédelni. Ebben fogom vinni a főtt ételt. Nagyon jól záródik,ez is volt a legfőbb szempontom. 300 Ft volt.









Most jöjjenek az Invázióban vásárolt ruhadarabok:





Sancred Denim Woman hosszú ujjú felső. Már ilyenkor gondolok a hidegre és nyári ruhák helyett próbálok beszerezni téli ruhákat. 1290 Ft helyett 500 Ft volt.










Mini Bleu Jeans sötétkék farmernadrág. Tavasszal beleszerettem a cicanadrágokba és hallani sem akartam a farmerokról,mert kényelmetlenek,néhol szorítanak. Rájöttem,hogy azért nem árt,ha van,ezért az utóbbi 1 hónapban 3 db-ot is beszerezte.




Szép napot mindenkinek! :*




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...