Látogatók

2019. január 3., csütörtök

Szépségápolási termékek és kiegészítők

Nem járok már nagy bevásárlásokra drogériákba és online is ritkán rendelek, ezért amiket egyesével szerzek be, azokat külön bejegyzésbe bemutatom.
A múlt évből összegyűlt egy pár dolog. Elég lassan, de szereztem be újdonságokat.



Munkahelyemen vettem ezeket a kézzel készített fürdőbombákat. Egy citrusosat és 2 db levendulásat. Természetesen a levendulás a kedvencem.

300.-/db.



Szeretem a tégelyes hajmaszkokat, heti 1x felteszek egy pakolást. Ez a kókuszos nagyon jó illatú, sokáig megérzik a hajamon, ráadásul puha, sima és könnyen fésülhetővé válik.





Sampon tesztelésekben vagyok megint, mert a hajam megunta a Babát. Most a Garniert próbáltam ki, helyreállító hatással, kevésbé zsírosodik a hajam, de nem az igazi. Még mindig van, hogy szétvakarom a fejem, annyira viszket és még mindig korpásodom. Szóval lépek tovább. Az illata egyébként nagyon jó barackos.




Öcsém rákattant teljesen a bio termékekre, vagyis inkább ezekre a kézzel készült természetes alapanyagú cuccokra. Kaptam én is tőle egy szappant, ami levendulás. 





Betankoltam a kedvenc parfümömből, ami a Prada Candy. Ez a kisebb kiszerelés, de nekem sokáig elég egy dobozzal. Tipikusan az én illatom, a nagyon nagyon édes cukros.

1000.-/db.



Férjemnek is beszereztem egy kis kiszerelésű parfümöt, ami a Hugo Boss Bottled Night. Az illata jó. Nála persze nem tartott sokáig ez a kiszerelés.


1000.-/db.



Megtetszett a Rossmann-ban ez a kis kézkrém, ami le volt akciózva pár száz forintra. Mangós, kókuszos és shea vajas. Nem annyira jó. Mikor felkenjük, nagyon jó mangós illata van, inkább banánosra hasonlít. Utána elillan gyorsan, kicsit olyan rossz krém szaga lesz.




A konyhában főzés és egyéb tevékenység mellett szeretek gyertyát égetni. Kintre nagy tömb gyertyát szoktam égetni. Most finom málnás van.




Betároltam megint borotvából. A Rossmannból vettem most a Balea 5 db-os csomagját.




A borotvagélt jobban szeretem, de most csak hab volt. Az Isanától választottam egy málnás borotvahabot. Málna és jázmin illata van. Aloe verát tartalmaz.




Végül vettem egy vattát, mivel az minden napos használatban van. Az Isana 50 db-os csomagját választottam.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...