Látogatók

2019. január 19., szombat

Nagy ruhás szerzemények

Szinte egy egész éves ruhás szerzeménnyel jövök, mert csak gyűjtögettem és gyűjtögettem, de bejegyzés nem készült róluk. Nem igazán vásároltam idén, mivel kismama vagyok, nem láttam értelmét, mivel hetek-hónapok után úgyse lett volna jó, meg télire vannak hosszú pulcsijaim, azokba bőven beleférek.Vannak kiegészítők is, mint pl. a zoknik, azokból szeretek mindig egyet-egyet venni, hogy folyamatosan cseréljem a régiekkel.





Mostanában, ha beugrok a 100 ft-osba, veszek egy-egy zoknit, így a régebbi, kinyúltaktól folyamatosan megválok. Ezek ilyen kis tappancsosak, vastagabb típusúak, télire kiváló.

499.-/db.





Férjem születésnapjára vettem neki ezt a pihe-puha plédet, ami jó nagy, beteríti az egész ágyat. 100 ft-osba szereztem be 3990 ft-ért.

3990.-





Munkatársamtól vettem ezeket az Adidas és Nike replika zoknikat még a nyáron. Nincs bajom velük, jól bírják még mindig. 250 ft/db-jáért szereztem be.

250.-/db.





Szintén a 100-asba vettem ezt a bambusz zoknit. 100% pamutból van és állítólag az a különlegessége, hogy nem izzad benne a láb.






Nyáron beszereztem magamnak egy új barna napszemüveget, mert az előző barnám összekarcolódott. 100-asban vettem. Police utánzatú fazon.

1390.-





Férjemnek vettem nyáron 2 db nyári tarka rövid nadrágot. Itthonra használta, arra a célra is megfelel.







Anyukámtól kaptam ezt a fehér, pillangóval díszített tunikát. Eléggé áttetsző anyaga van, de ha egy fehér trikót alá vesz az ember, akkor már kulturáltabb viselet.






Használtan vettem ezt a csinos mini ruhát. Tunikának és ruhának is használható. Tetszik a felső rétegű lenge, aszimmetrikus része.






Kolleganőmtől vettem ezeket a halász nadrágokat nyáron, nem sokáig tudtam viselni őket, mert elkezdett nőni a pocakom és kényelmetlen volt vagy már nem bírtam begombolni.




500.-/db.





Sportcipőbe és balerina cipellőbe vettem ezeket a nagyon titok zoknikat. Egyik aranyos cicás, a másik sima rózsaszín.

300.-/db.





Hogy én se maradjak le az unikornis mániáról, kaptam a Férjemtől egy párnát.






Itthonra nem volt egy rendes papucsom se már, vettem egy csajosat. Kényelmes is, mert puha szivacsos féle. Tisztítása is könnyű, beteszem a mosógépbe, simán kimossa. Kínaiba vettem.






Ujjatlan felsők és ruhák alá vettem ezt a melltartó toppot, ami pánt nélküli. Annyira nem megfelelő, csúszik lefelé, kicsike mellekre jó, de azért legalább takar.

500.-





Egyrészes ruha, kicsit vastagabb anyagú, így a nagy nyári melegben nem épp a legjobb, de tavasszal és ősszel is még 10 fok felett elhordható. Használtan vettem.

1500.-





Öcsémtől kaptam ezt a kéztörlőt, amit a Coop-ban lehetett pontokért beszerezni. Nagyon jó minőségű.






Tescoba az F&F gyerek osztályáról választottam ezt a csodás, sárga csillámos balerina cipőt. Kicsit szűk a fej része, de idővel majd kitágul.






A kedvenc üzletemből vettem ezt az egyrészes ruhát, a Matmazelből. Egy születésnapi ebédre húztam fel. Az volt az első és utolsó alkalom is, mert utána kinőttem. Ami zavar benne, hogy nagyon áttetsző anyagú. Ezt is inkább tunikának ajánlott meg trikóval alatta. Egyébként nagyon fel dobják a fehér gyöngyök.

2500.-





Szintén a Tesco F&F gyerek osztályról van ez a rózsaszín csillámos sport cipő. 37-es, egy picikét nagy, de nem vészes.






Anyósomtól kaptam ezt a terep mintás szoknyát, ami ősszel már nem volt jó rám, de idén nyárra bele formázom magam.






Szintén Anyósomtól kaptam ezt a fekete trikót, a hátulja nagyon kivágott, egy vékony anyag tartja össze a hátát, nagy melegekbe kiváló.






Nagy pocakomra vettem ezt az inget, de télire elég hideg. Tavasszal meg nagyon bő és nagy lesz rám, szóval lehet túl adok rajta majd.






Tavaszi-őszi cipzáros felső, szintén nagy pocakom miatt vettem, de ez azután is jó lesz.






Férjemnek vettük ezt a melegítő nadrágot télire, amit utólag nem is bánunk, mert nagyon meleg és sokszor viseli.






Piaci turkálóba vettem ezt a gyönyörű, pillangós ruhát. Sajnos mellben kicsi lett, így a keresztlányomnak ajándékoztam.

500.-





Ősszel vettem ezt a felsőt, talán egyszer volt rajtam, de majd jó lesz idén nyáron. Bő a has része, így majd eltakarja az újdonsült anyuka hasam.

2500.-





Anyósomtól kaptam ezt a fura anyagú, nem is emlékszem már milyen mintának mondják ezt a foltozott hasonló színes teknológiát. Középiskolás koromban nagy divat volt ez a minta, főleg farmer nadrágokon meg színes farmereken. Áttetsző anyagú, szóval ez alá is kell trikó vagy top. Elől rövidebb, hátul hosszabb fazon.






Szintén Anyóstól van ez a cuki trikó póló nyárra. Sok fodros cuccot hordok, nehéz leszoknom róla, szóval ez a fodros aljú felső jól mutat rajtam.






Használt ruhacsomaggal kaptam ezt a felsőt, amit a Férjemnek adtam itthoni vagy munkás pólónak.






Kismama időszakomra választottam ezt az ujjatlan felsőt, de elég nagy lett rám, szóval tovább adok majd rajta.






Kötött, oversize pulcsi. Nagyon kényelmes, használtan kaptam.






Itthonra, nyárra választottam ezt az ujjatlan felsőt, használtan.






Kaptam ezt a Mayo Chix-es hosszú ujjú felsőt, télire jó viselet, még beleférek.






Egy jó vastag, gombos pulóver télire. Szintén kaptam.






Tesco F&F részlegéről vettünk 2 db gumis lepedőt az ágyra. Még nem volt az új házunkba gumis lepedő és gondoltam betankolok belőle. Egy puha, fehér színű és egy keményebb anyagú, szürke jött velünk haza.







Szobapapucsokból is betankoltam a Tescoból. Télen jobb ebbe járkálni a házban. Ez egy szürke, csillogó ezüst pöttyös.

1990.-





A másik itthoni papucsom, amit vettem, ez a rózsaszín bundásos, bolyhos. Nagyon meleg és puha.

2490.-





Egy cuki, fekete cicás szoba mamuszt is beszereztem. Nekem fekete macskám van, ezért szeretem az ilyen dolgokat.

1990.-





Férjemnek vettünk egy boka zokni szettet, mert nála annyira fogyó ruhadarab, gyereknél a csokoládé.






Télire, póló alá vettem egy kettős trikó szettet. Direkt nagyobb méretet választottam, hogy ha nő a pocakom, még beleférjen. Egy fehér és fekete színű van benne.


1990.-/szett





Tetszenek az OBag stílusú cuccok, így egy replika pénztárcát szereztem be. Nagyon tetszik az arany csillogós felülete.



2500.-





Újabb pár zokni a 100 ft-osból. Beváltak ezek a zoknik, szeretem őket. 

229.-





Férjemnek is vetünk egy szett vastagabb, hosszú szárú zoknikat télire.






Anyósomtól kaptam ezt a mini ruhát nyárra. Elől bő, nyakánál megkötős. 







Anyukámtól kaptam karácsony előtt ezt a pulóvert. Extra pihe-puha, hosszúsága jól takarja a pocakom. Természetesen karácsonykor ezt viseltem.






Kaptam ezt az ujjatlan, csíkos felsőt. Mell alatt megkötős. A csíkok szintén szuperül takarják majd, hogy idén kismama voltam.






Nagy a pocakom, a téli cipőim, csizmáim fűzősek és belebújósak. Ráadásul nőtt egy méretet a lábam a dagadás miatt. Emiatt kellett egy olyan téli csizma, ami egy számmal nagyobb, kényelmes, könnyen belebújok, cipzáros, szóval könnyen, egyedül is fel tudom húzni. Ez a kínaiból van, de nem is akartam nagy valamit, lehet jövőre meg pont bő lesz rám. Ez most tökéletes. Jó szőrmés, bélelt is.



3700.-





Vettem egy pár kismama nadrágot. 3 db-ot 2000 ft-ért. Kettőt tudok használni, mert a harmadik nyári. Itthonra, vastag harisnyával simán elhordható, hisz a kényelem a lényeg.



Ez a fehér éppenhogy passzentos, nemnagyon tudok alá öltözni, csak egy neilon harisnyát alá venni. Szóval ez később, tavasz felé lesz jó, ha még rám jön majd.




Ez a farmer térdnadrágos nyári viselet lenne, de szerintem fogom itthon használni vastag harisnyával.




Ez egy szuper kényelmes farmer kismama nadrág. Ez alá fel tudom húzni a vastag harisnyát, mert bő fazonú.






Kaptam ezt a denevér ujjas pólót, amit szintén nyáron fogok viselni. Jó bő szabása van.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...