Látogatók

2018. december 30., vasárnap

Oriflame rendelés

Egy mini rendeléssel jelentkezem még így az év utolsó napjaiban.



Nagyon megszerettem a smink fixálókat és nem szeretném, ha elfogyna, ezért rendeltem innen is egyet. Remekül fixálja a sminket akár izzadunk vagy párás a levegő.

2000.-



Imádom az Optimals szérumait, 3 félét használtam eddig. Mindig azt rendelem meg, amelyik éppen akciós. A reggeli mosakodásnál szoktam vele átmosni az arcom. Most a Hydra Matte típusra esett a választás. Mattítja nappalra az arcot. Nekem ez jól jön, mert zsíros a bőröm, van, hogy reggel is úgy ébredek, hogy csúszik az ujjam rajta. Hidratál és csökkenti a faggyúképződést. B5 vitamint tartalmaz, ami a bőr zsírosodását csökkenti. Fehér, ilyen lágyabb krém állaga van. Én azonnal tisztábbnak és feszesebbnek érzem a bőröm tőle, a pórus összehúzó tulajdonsága miatt is.


1300.-



Utolsóként a Férjemnek rendeltük meg a kedvenc parfümjét, ami a black friday alkalmából nagyon olcsó volt. Én csak annyit tudok hozzá tenni, hogy tetszik az illat, mint a legtöbb férfi parfümnek.


1500.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...