Látogatók

2019. január 11., péntek

Karácsonyi ajándékaim

Nem igazán ajándékoztunk idén, mert várjuk a baba érkezését és inkább megpróbálunk nem költekezni. Egyébként sem olyan már a karácsony, mint régebben, annyira kötelező elvárás már ez az ajándékozás. Szóval nem sokat adtunk és nem is sokat kaptunk.



Öcsémtől karácsony előtt kaptam egy elektromos fogkefét. Méghozzá egy Oral B márkájút. Kitalálta a vágyamat, mert mostanában gondolkoztam azon, hogy milyen jó lenne egy elektromos fogkefe, régebben volt. Bár azt mondta, hogy ez független a karácsonytól, mert magának is rendelt, de azért ez egy elég hasznos ajándék.






Anyai nagyszülőmtől kaptunk a Párommal egy kék, F+F-es törölközőt, amit úgy döntöttünk megtartunk a Babánknak, mivel nagyon jó puha anyaga van, gondolom a nedvszívó képessége is jó és ráadásul kék, ami fiús.
Kaptunk még 3 db tábla csokit is, egy cicás ropogósat, egész mogyorósat és sima tejcsokisat.







Unokabátyjámtól meg Párjától kaptunk Raffaellot, ami közös kedvencünk Párommal és egy mézes kalács díszt, ami nagyon cuki.
Emellett a Babánk kapott baba ruhákat, amit nagyon köszönünk, baba dolgoknak örülünk most a legjobban.







Apai nagyszülőktől kaptunk egy nagy Milka csomagot. Tele van finom csokival, amit sajnos nélkülöznöm kell a terhes diéta miatt. A pezsgő természetesen Páromnak jutott szilveszterkor. Azért a csokik még megvárnak engem, remélem.






Nagynénéméktől kaptam karácsonyos konyha ruhát és egy levendulás pipere szettet. A szett egy tusfürdőt, habfürdőt, testápolót és fürdőrózsát tartalmaz. Imádom a levendulás dolgokat.
Párom kapott egy Soproni sör szettet, amiben van Démon, Ipa és Apa.








Anyukámtól kaptunk a Párommal hatalmas Milka csokit, egész mogyorós, karamellás, alig várom megkóstoljam.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...