Látogatók

2019. január 4., péntek

Háztartási vásárlás

Ha normális tejfölt kell vennem, akkor biztos, hogy Farmert veszek. Szerintem nagyon minőségi és finom, igazi tejföl íze van.






Szeretem a krémtúrókat. A Milli az egyik kedvencem. Ha van, mindenből laktózmenteset veszek az érzékenységem miatt.






Sok májkrémet megeszem, reggelire nekem sűrű választás. Most a Snack kacsamájasát vettük.






Kompóthoz, almaszószhoz vagy tejbegrízre szükség, hogy legyen belőle itthon.






Újra megpróbálkoztam vele, de jól emlékeztem, hogy nekem nem igazán ízlett a Guru.






Nagyon rákattantunk a Fruit Islandra. Isteni finom, ha tehetjük minden este ezt esszük. Ez az epres változat a legfinomabb.






A májkrémből vettünk libamájas változatot is.






Szoktam itthon csinálni Gyrost, ehhez szoktam ezt a fűszerport használni a húsra.






Nem sűrűn szoktunk lapka sajtot venni, szendvicsbe használjuk.






Jobban szeretem a dobozban lévő fűszereket. Ilyet vettem szegfűszegből, amit szintén édes szószokhoz és kompótba teszek.






Jó, ha vaníliacukor mindig van itthon, bármikor kellhet.







Vettem egy kismama újságot, mivel terhes vagyok és melltartó betét volt benne ajándéknak, amit biztos hasznát veszem majd.






Szeretem, ha a ház minden sarkába van ajakápolóm. Elég sűrűn kiszárad a szám, főleg télen azonnal, de fogmosás után is igényli az ajkam az ápolást. Mivel imádom a görögdinnyét, ezért ilyen ízben választottam.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...