Látogatók

2017. július 3., hétfő

Oriflame

Egy kisebb csomagot rendeltem az Oriflame-től, tele apróságokkal. Volt benne egy hármas szett is.



Csomag 5100.-





Nagyon akciós volt a golyós deo, mivel elfogyott, több helyről is szereztem be újabbat, így innen is. Nagyon jó, parfümös illatú. Ilyen jó illatú golyós dezodorral még nem is találkoztam. Virágos-gyümölcsös az illata egyébként. Egész napos frissességet nyújt.

golyós deo 399.-





Lehetett Very Me szettet rendelni, ahol random választották ki, hogy mit kapok. Ami biztos volt, hogy egy köröm, ajak és arcra való termék fog kisorsolásra kerülni.

Very Me szett 1499.-




1. Az első dolog a szettből, ami a szájra való kategória, egy ajakápoló. Nagyon érdekes kinézete van, kívül rózsaszín, belül kék kis mentolos kör. Számomra ez is dinnyés illatú. A rózsaszín rész ápolja az ajkakat, enyhe, fényes színt ad neki. A kék, mentolos rész hűsíti a szánkat. Érdekes, kis mentolos érzést ad, de szerintem nagyon jó.
Very Me ajakápoló

Eredeti ára 999.-





2. Arcra való terméknek, kaptam egy mono szemhéjpúdert. Gesztenye árnyalatú. Nem próbáltam még, úgyhogy tapasztalatot nem tudok megosztani.

Very Me szemhéjpúder

Eredeti ára 1499.-





3. A körömre való termék persze egy körömlakk volt. Jobban örültem volna, ha más színű, mert rózsaszínből van a legtöbb, de legalább bővül a gyűjtemény. Elég jó színe van és jó minőségnek tűnik.

Very Me körömlakk eredeti ár 1399.-





Rendeltem egy parfümöt. Természetesen görögdinnyés illatban. Igazi nyári illat. Imádom! Van ennek testápolója is vagy kézkrém, ilyesmik, de már túlzás lett volna. Meg annyi kézkrémem, testápolóm van, sosem fogy el. Esetleg legközelebb. Csinos kis üvege van, de a lényeg benne lakozik.

Parfüm 1499.-






Az utolsó termék pár nappal később jött, de a lényeg, hogy itt van. Egy újabb kollekció a szájfény gyűjteményembe. Enyhe, rózsaszín, csillámos színe van. Virágos, rózsa illata. Nagyon szép kis ajakfény.

The One szájfény 899.-





Ennyi lett volna az Oriflame rendelésem. Remélem tetszett a bejegyzés. Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...