Látogatók

2017. július 19., szerda

Oriflame

Pici csomagot rendeltem az Oriflame-től, most annyira nem volt szükségem dolgokra.



Kipróbáltam ezt a bontó fésűt az Oriflame-től. Tényleg nagyon jó, nem húzza a hajat. Kicsit furcsa volt először fésülködni vele. Erős, mivel fából van. 


Bontó fésű 699.-





2 db rúzst rendeltem, egyet anyának, egyet magamnak. Nekem maradt a világosabbik szín, a Bright Pink árnyalatú. Nagyon jó, édes illatuk van.


Rúzs 349.-/db.

Bright Pink





Az utolsó termék egy S.O.S. pattanástalanító zselé. Mivel nagyon bevált, újra rendeltem, el ne fogyjon. Nagyon praktikus, hogy az adagolójával közvetlen a pattanásra tudod tenni a zselét. Enyhén hűsítő, mentolos érzést ad. Tényleg nagyon hamar leküzdi a pattanásokat. 


SOS pattanástalanító 599.-



Ennyi lett volna a mini rendelésem. Köszönöm, hogy elolvastátok. Puszi!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...