Látogatók

2017. július 5., szerda

Júniusi vásárlás

Megmutatom nektek azokat, amiket a június hónap folyamán vásároltam. Vannak benne élelmiszerek, vegyi termékek és ruha neműk. Nem mindennek tudom az árát megmondani.



Piac

A piacon vettem ruhaneműt és vegyi árut is.



Egyetlen egy ruhaneműt vásároltam ebben a hónapban, ezek pedig melltartók. Nyáron érdemes beszerezni új melltartókat, mert jobban látszanak a vékonyabb öltözet miatt. Nekem amúgy is elnyűttek voltak, szóval rámfért. 2 db melltartót vettem és egy sportmelltartót munkába. Sokkal kényelmesebb viselet a munkaruha alatt. Fehéret vettem, hogy minden színű ruha alatt megférjen, vékony a pántja, így a pántos ruhákhoz is jó viselet lesz.

Melltartók 1500.-/db



A vegyi áruk közül az első termék egy hús csipesz. Nagyon praktikus, mert nem kell az olajban szurkálni a húsokat és egyebeket, hogy megfordítsuk, hanem megfogjuk a csipesszel kényelmesen és minden szúrás és ilyesmi nélkül megfordítjuk. Nagyon szeretem.






Vettünk fakanál szettet. Számomra fakanálból sosem elég. Ez a csomag meg nagyon olcsó volt és többféle alakú, méretű fakanál található benne.

Fakanál szett kb 300.-





Van már egy telefont tokom, de kemény fedelű, nagy, sok helyet foglal a táskámban. Olyat szerettem volna, amibe csak úgy beledugjuk a szemüveget. Találtam is hasonlót. Azért hasonló, mert ez egy telefon tok igazából, de pont belefér a szemüvegem. Nagyon csajos, baglyos-szivecskés és olyan műbőr féle anyaga van, könnyen tisztítható.

Telefon tok kb. 350-400.-





Beszereztem egy újabb színesceruza készletet, mivel elhegyeztem, lassan elfogynak az előzőek. Nem is baj, hogy van több színem, árnyalatom, szebb lesz legalább a mandalám.




Tesco


A Tescoba jártam szülinapi bulim előtt, hogy bevásároljak a grillezéshez meg sütögetéshez, plusz pár szükségesebb dolgot is vettem. Árakat már nemnagyon tudok írni, max saccra, emlékezetből.



Pár havonta cserélem a fürdőszivacsot ugye, egy idő után nem higiénikus. Egy ovális, rózsaszínt szereztem be.




Tudjátok szeretem a magvas és teljes kiörlésű élelmiszereket, most találtam egy újdonságot. Teljes kiörlésű zsemle, metélő hagymával. Érdekes íze van, de nagyon jó. A fagyasztóba betankoltam.




Nyáron már szükséges, hogy legyen a táskánkba egy kis esernyő. Nekem csak hosszú van, amit nem lehet hajtogatni, táskába tenni, így esős időbe cipeltem magammal, ha pedig hazafelé esett az eső, akkor eláztam. Most megtaláltam a tökéleteset, kisebb fajta, direkt táskában hordozható, ráadásul pillangós. A munkás táskámban mindig benne van, ha megyek valahova és esőt mutat, akkor viszem magammal, könnyen elfér.

Esernyő kb 1500.-



Vettem grill tálcát, hogy a kisebb csirkemelleket azon süssem, ne essen be a rács között a hamuba. Nagyon szépen meg is sültek rajta. 4 db volt benne, így máskorra is bőven marad.

Grill tálca kb 300.-




Begyújtó folyadék helyett kockát találtunk, de ez is tökéletesen működött. Hamar meggyulladt a faszén.




A cicáimnak szoktam venni ezt a jutalom rudat. Egyébként a DM-ben szoktam venni, de itt is nagyon olcsó volt a sok darabos és ízlik a cicóknak.

Cica jutalomfalat kb. 300.-



Keresztlányomnak vettem a Toffifet, mert a második nevének névnapja volt és hát az is névnap. Ez a kedvence, mindig le lehet venni a lábáról ezzel.

Toffifee kb 500.-



Vettem 2 csomag vegyes grill kolbászt. Magyaros, sima és sajtos kolbászok voltak, ha jól emlékszem. Nagyon finomak!

Grill kolbász kb 700.-/csomag



Szeretem a paprikákat, főleg a piros pritamint.




Az uborkákat a tzaziki salátához vettük, minden ilyen sütögetéshez, családi ebédhez ezt szoktuk csinálni, mindenki szereti.




Szintén egy magvas párnával gazdagítottam a fagyómat.




Baconba tekert virsliket is vettem grillezni, ha valaki nem szeretné a kolbászokat. Ez is finom volt.





Vettem egy kiló tarját, amit fokhagymás és grill fűszerkeverékkel pácoltam be. Tárcsán sütöttem meg, mert ott könnyebben sült át és gyorsabban.





Vettem 2 féle bepácolt csirkemellet. Az egyik mézes-mustáros, a másik zöldfűszeres volt. Ezeket is tárcsán sütöttem meg.





Baconba tekert csirkemelleket is vettem, ezt tettem a grill tálcára sülni.





Szintén vegyes grillkolbászokat vettem, kicsit másfajták, de ugyanolyan ízesítésűek.





Természetesen a cicók sem maradhattak ki kajából. Egy vegyes, baromfival és marhával ízesített, nedves tápot kaptak.




Nagynénémnek is névnapja volt, így egy kis szives Milkát kapott tőlünk.




Bármikor, ha festünk, jól jön egy ilyen védő szalag. Nem kenjük össze azt, amit nem akarunk.




Itt volt az új fogkefe ideje. Rózsaszín-fehéret választottam.




Régóta szeretnék új csiszoló fejet az elektromos talpreszelőmbe, de 5 ezer ft-ot mindig sajnáltam érte kiadni. Akkora szerencsém volt, hogy a Tescoba most piti kis pénzre le volt árazva. Már sajnálom, hogy nem mindjárt 2-3-at vettem, de hátha még le lesz árazva legközelebb is. A legerősebb gyémántkristályos csiszoló található benne és egy polírozó fej.

Csiszoló fej 1300.-


További vásárlások


Jöjjenek azok a dolgok, amiket a 100 forintosban vagy élelmiszer boltban vásároltam.



Mindig megveszem az új Joy-t, mivel az a kedvenc női magazinom. Most nagy szerencsémre egy dezodor illatminta volt hozzá ajándékba, mivel én ilyen kicsiket hordok magamnál a neszeszerembe, hogy bárhol tudjam használni és pont elfogyott. Szóval a Joy is mindig tudja mire van szükségem.




Betankoltam teákból, mivel én télen-nyáron is iszom őket, nem számít milyen idő van. Egy fekete és egy zöld tea válogatást vettem.




Elfogyott a vattakorongom és találtam olyat, amihez volt ajándékba egy kisebb csomag.




A nagy, 100-as zsepimet is pótolni kellett.




Meguntam, hogy egyesével veszem a 10-es zsebkendőket, ezért vettem egy nagy, 10-es csomaggal. Legalább mindig van itthon, ha szükség van rá. Ráadásul cuki panda macis.




Elfogytak a kis mécseseim és a Rossmann-ban vettem levendulás illatúakat. A levendulának legfőképpen most van szezonja.




Borotvát is venni kellett, most X-Epil márkájút választottam. Nem vagyok elájulva tőle, de célnak megfelel. A Rossmann-ban vettem.




Az új Joy elfogyott sajnos a faluba és kénytelen voltam más olvasnivalót venni. A Cosmopolitan és Marie Claire egy csomagban kedvező áron volt.


Újságok 545.-



Az utolsó termék, amit vettem, egy bútorápoló. Nem szeretem a spréseket, de errefelé nincs nagy választási lehetőség.




Ennyi lett volna a havi vásárlásom. Lesz majd júliusi is. Remélem tetszett. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...