Látogatók

2017. július 21., péntek

Dm vásárlás

Végre bejutottam a Dm-be és megvettem a szükséges hiányzó vagy fogyóban lévő dolgokat.



Mindig van itthon pótléknak egy nagy, illatos gyertya, ha elfogyna a jelenlegi. Most egy DM saját márkás gyertyát választottam, 35 órás égéssel, plusz 3 óra grátisz jár vele. Rózsa illatú, így méghangulatosabbak lesznek tőle a nyári esték.

Gyertya 599.-





A szájvizem is elfogyott és kerestem valami olcsót és jót. A nyár miatt egy Summer Mint nevezetű DM saját márkás terméket választottam. Nagyon jó citrusos-mentás íze van, nem erős és nem kellemetlen. Csak ajánlani tudom. Ráadásul limitált kiadású, szóval tényleg csak a nyár kedvéért jelent meg ez a változat.

Szájöblítő 429.-





Az arcmaszk persze nem maradhat el egy vásárlásnál sem.Vegyes bőrtípusra valót választottam. Mélytisztító hatása van, sárgabarack kivonatot tartalmaz,eltávolítja az elhalt hámsejteket és puhává varázsolja a bőrt. 2 darab kis csomagocskából áll.

Arcmaszk 199.-





Havi egyszer veszek Signal fogkrémet is, addig bőven kitart. Természetesen mindig ezt a márkát veszem, ez vált be.

Fogkrém 329.-





Szeretem az éjjeliszekrényemen a pumpás kézkrémeket, mert este nem kell ki és be csavargatni, ha be akarom a kezem kenni, hanem csak rányomok egy kicsit és ilyen egyszerű. Nem kell azután összefogdosnom vele semmit. Alig találtam most az üzletbe ilyet, ez az egyfajta volt. Pacsuli és vanília illata van. Hidratálja a kezünket és visszazsírosítja az avokádó kivonat, ami miatt hosszantartóan védi a kiszáradástól.

Kézkrém 399.-





Az utolsó termék, amit vettem, egy borotvahab volt. A lábam enélkül nem szeretem borotválni, ez vált be. Ebből is egy nyári verziót szereztem be, mégpedig a kókusz-görögdinnyét. A kókusz intenzíven érződik, olyan, akár a raffello. Érzékeny bőrtípusra ajánlott, ugyanis én ki szoktam csattogni és ez a hab nyugtatja a bőrt már borotválás közben is. Selymesen puhává varázsolja, amit mindigis szoktam tapasztalni.

Borotvahab 499.-



Ennyi lenne a kis DM bevásárlásom. Remélem tetszett és tudtam ajánlani termékeket. Köszönöm, hogy elolvastátok! Puszi!





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...