Látogatók

2017. július 26., szerda

Reggeli ötlet

Kipróbáltam egy új receptet, amit az interneten láttam. Kicsit olyan, mint a bundás kenyér, csak sütőben sütve és zöldségekkel.





A tojást és a zöldségeket sajttal összekeverem. Én uborkát, paradicsomot és paprikát tettem bele. Fűszereztem sóval, borssal.






Egy kis tepsit kibélelek sütőpapírral vagy alufóliával, beleteszem a kenyeret.






Ráöntöm a kenyérre a tojásos-zöldséges keverékemet.






Beteszem a sütőbe addig sülni, míg a tojás meg nem dermed vagy sül meg rajta.






Amikor úgy látszik, hogy kész, kivesszük és kicsit hűlni hagyjuk, teával vagy valami reggeli itallal fogyaszthatjuk is.




Jó étvágyat hozzá!





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...