Látogatók

2016. november 16., szerda

Dm vásárlás

A Dm-ben jártam, mert elfogytak egyes termékeim, amiket szeretek használni, meg láttam pár jó akciót is. Sajnos azután olvastam, hogy 100 pont + 1000 Ft-ért lehetett Tervező Naptárat kiváltani, pár napra rá jártam másik DM-ben, de ott már elfogyott. Szóval lemaradtam róla.




Volt már egy hűsítő szemmaszkom, de ez sokkal csajosabb és jobban néz ki. A vőlegényemtől kaptam, úgyhogy kb-ra emlékszem az árára, 1200-1300 Ft körül volt. A legjobban esténként szoktam felrakni vagy ha fáj a szemem vagy fejem. Fáradt, duzzadt és kimerült szemre ajánlják.




Elfogytak a borotváim, úgyhogy újra betáraztam. Multkor annyira rossz minőségűeket vettem, alig akart levinni valamit is, vártam, hogy elfogyjon, de ezek jól is néznek ki és jól használhatóak. 
Balea eldobható borotva - 749.-




Nagyon megszerettem ezt a zuhanyzás közbeni testápolót. Most a vaníliásat választottam, mert ez volt akcióban. Annyira kívánatos, isteni illata van, miközben használom. Borotválkozás után szoktam a legtöbbször, ne száradjon ki tőle a bőröm. Bársonyos bőrt varázsol. 
Balea testápoló zuhanyzás közbeni - 599.-




A fürdősót azért is szeretem, mert kellemesebb benne fürdeni, illatos és jók az izületre és nőgyógyászatilag is.
Fürdősó 1 kg - 529.-




Jól jön egy bútortisztító kendő takarításon kívül áttörölni az íróasztalunkat, éjjeliszekrényeinket vagy számítógépünket. Annyira jó illata van és hagy maga után. 
Denkmit bútortisztító kendő - 399.-




Szoktam venni a cicusaimnak innen ilyen jutalomfalatkákat, ezeket a kis kolbászokat. Nagyon szeretik. Most a 10 db-os nagyon jó árban volt.
DB Macska jutalomfalatka - 399.-




Nem próbáltam volna ki, ha nem lett volna akciós, de nagyon jó árban volt. Hozzá kell még szoknom az állagához, de nagyon jó illata van és hatásos, mert nem szárad a bőröm. Az illata az acai bogyó fehér virága, de engem inkább a cseresznyére emlékeztet, egyszerűen isteni! Kakaóvajjal hidratálja a bőrt.
Balea testvaj - 449.-




Természetesen a minden vásárlásnál beszerzett arcmaszk, amikből sosem elég. Málna és Vanília illattal, minden bőrtípusra. Vanília kivonatot tartalmaz. A mandulaolaj és sheavaj intenzíven ápolja és védi a bőrt a kiszáradástól. A panthenol nyugtató és hidratáló hatású.
Balea maszk málna - 199.-




Kifogyóban a púderem és mivel ez a Miss Sporty vált be, pótoltam ugyanolyannal. Hosszan tartó hatású, akár 10 órán át a is fennt marad. Nekem a legvilágosabb, a 001-es light árnyalat kell. 
Miss Sporty púder - 1299.-









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...