Látogatók

2016. november 9., szerda

Sütőtök krémleves

Nagy kedvencem ősszel a sütőtök levesnek megfőzve. Alapjába véve nem szeretem a sütőtököt sütve, ezért is tartottam az első tökleves kóstolásnál attól, hogy nem fog ízleni, de meglepően nagyon finom volt. Én először pirított baconnel és chilli porral kóstoltam, amik nagyon beleillettek, de mostanában csak bacont teszek bele. Szóval nálam elmaradhatatlan a sütőtök szezonban a krémlevese.




A feldarabolt sütőtököt olajon átpirítom.




Felengedem annyi vízzel, hogy ellepje. Fűszerezem sóval, borssal és vegetával.




Mikor megfőtt a tök, egy kis tejszínt elkeverek liszttel és hozzáadom a leveshez. Előveszem a kézi turmixot és összeturmixolom.




Kicsit összerotyogtatom és kész is!




Pirítok hozzé bacont és...




... és megszórom vele a töklevesem.



Gyorsan elkészül és tényleg nagyon finom, ebben az időben jól esik egy meleg krémleves. Aki szeretné feldobni, répát,gyökeret is kockázhat bele.



Jó étvágyat!






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...