Látogatók

2016. november 28., hétfő

Plan All 2017

Csodálatos Tervező Naptárat találtunk a Pirex papír-írószer üzletben. Régóta szemezek a www.erincondren.com -on lévő Life Planerrel, nagyon jó, megérné igazából, személyre lehet szabni, de 15-20 ezret kicsit sajnálok rá. Örömmel tapasztalom, hogy Magyarországra is egyre jobban divatba jönnek a matricás Tervezők. Ilyet találtunk a Pirex-ben is. Bár külön matricát nem találtunk hozzá, egyszerű pár száz forintosat vettünk, de vannak erre a célra kitaláltak divat üzletekben, de 3-4 ezrek egy csík. Az Életszövőnél lehet külön rendelni, de még azok sem hú, de szuper matricák. Nézzük is a PlanAll-t :




Én egy kék alapon virágosat választottam. Szerintem nagyon csajos, vidám. Kemény fedelű, nem fog gyűrődni, ha magammal is viszem valahova.




Az első oldalon találhatóak a matricák. Nagyon csajosak, alig várom, hogy ragasztgathassak.




Ide a nevünket írhatjuk.




Az elején összesített naptár van 2017 és 2018-as évről.



A részletes naptár részben lehet ragasztani a matricákat, jegyzetelni és ami nagyon tetszik, hogy névnapok is bele vannak írva, mert sosem vagyok tisztában velük.




Lehet jegyzeteket is írni.





Minden hónap elejéhez tartozik egy színes elválasztó oldal. Nagyon szép, motiváló képekkel, szöveggel.




Van benne egy másik fajta részletes naptár is, ha más témában akarunk jegyzetelni bele vagy más témát vezetni benne.




A végén pár oldal jegyzet található.




Én ezeket a matricákat szereztem be egyenlőre, de szeretnék még fontosabbakat is beszerezni, mint szülinaposokat, hogy megjelöljem azokat a napokat, amikor a hozzátartozóimnak születésnapjai vannak vagy életszövő oldalról akarom még megrendelni a matricákat és emlékgyűjtő tasakokat is.



Ennyi lett volna az én tervező naptáram, alig várom, hogy használhassam, még egy bő hónap és kezembe vehetem minden napra.
Puszi!














Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...