Látogatók

2016. november 18., péntek

Joy-napok

Jártunk a Joy-napokon egy jó pár kuponnal, gondolva majd felhasználunk párat, de nemnagyon találtunk semmit. Minden mást vásároltunk, de kuponos akciós dolgot nem. Én a Háda miatt mentem leginkább, ilyenkor akció van ott is és jól be is vásárolok. Így tettem most is. Összegezve nagyon jó kis nap volt és jól éreztük magunkat! Máris nagyon várom a tavaszi kupon-napokat!




Plázában a játéküzletben jártunk, keresztlányomnak ajándékot nézni és nagyon megtetszett ez az ékszerdoboz, mivel valahol még gyereklélek vagyok, nem kicsit. A mi kislány korunkban még nem voltak ennyire kiscsajos dolgok, ezért most tudom kiélni ezeket, A vőlegényemtől meg is kaptam ajándékba és nagyon-nagyon örültem neki, nagyon tetszik! Már be is rendeztem.




A másik nagy ajándékom a vőlegényemtől egy Plan All tervező naptár 2017-re. Sokat nézegettem weboldalon Erin Condren Life Planner-ét és már akkor odavoltam érte, CiaoBella vlogjaiban sokat mutatta és teljesen beleszerettem. Szerencsére magyarországon is kezd egyre elterjedtebb lenni ezek a matricás Life Plannerek, aminek nagyon örülök, de jelenleg egy ív matrica 3-4 ezer hozzá. Én egyszerű, pár száz forintosakat vettem egyenlőre, de egy külön blog bejegyzésbe majd bemutatom ezt a Plan All tervezőt.


Claire's


Természetesen mindig beugrok a Claire's-be, ha az Árkádban járok, mert kihagyhatatlan a 2-t fizet 3-at kap akciójuk. Imádom azt az üzletet, maga a csaj paradicsom, csak ámulok a sok szép árucikken. Ez az álomfogós , pillangós fülbevaló tetszett meg. Természetesen pillangó minden mennyiségben. 
1890.-




A gyűrűk nagyon fogyóeszközök nálam, mert eltörik, beszíneződnek... Imádom a szetteket, így megragadtam az alkalmat. 8 db gyűrű található ebben a szettben.
2690.-




Ezt választottam ajándékba, egy egyszerű rózsaszín csillag fülbevaló.
1390.- lett volna.


Háda

A Hádában -20% leértékelés volt a Joy-napok alkalmával!


Az első dolog a Hádából , aminek nagyon megörültem, egy denevérujjas, úgymond pizsama pulóver vagy felső. Isteni puha és jó meleg, fürdés után hasznos, ha még leülünk a számítógép elé vagy tv-zünk, jól melegít.
2999.-




Rászántam magam egy farmerhatású nadrágra, de csak mert gumis a dereka, az övek csak nyomnak, zavarnak. Nem bántam meg, mert nagyon kényelmes, sztreccs anyagú, idomul.
1999.-




Anyának ezt az asszimetrikus aljú, lenge felsőt találtam, ami jó is lett rá.
1499.-




Egy csinos, asszimetrikus aljú blúzt találtam,ami bármilyen elegánsabb alkalomhoz jó lesz, vagy akár nyáron, tavasszal hétköznapra. Az ujja felgombolható.
1499.-




A pulóver ruhákat azért szeretem, mert hidegebb időben egy vastag nadrággal, ha pedig elegánsabbak akarunk lenni egy vastagabb vagy nejlon harisnyával hordhatjuk. Ez egy világosabb sárgásabb, szoknyás darab.
2499.-




Egy pihe-puha pizsama nadrág télire. Jó vastag és meleg, jókat fogok aludni benne.
1999.-




Szintén anyának vettem ezt a vastagabb cicanadrágot. Pont jó lett rá.
1999.-

14.499.- helyett fizettem 11.594.- -ot. 2899.- -ot spóroltam meg.


CandA


A CandA-ban csak ezt a leértékelt felsőt találtam. Egyszerű rózsaszín asszimetrikus aljjal.
2790.- -ről 990.- -re




Kaptunk a pénztárnál egy katalógust és mini csomag Haribo gumicukrot.




Én még vettem a telómhoz egy új akkumulátort, mert ami volt, gyorsan merült már.
4500.-




Ennyi lett volna a Joy-napok, én nagyon élveztem, kellemesen elfáradtam, remélem tavasszal is elfogok majd jutni! Puszi!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...