Látogatók

2011. december 9., péntek

Novemberi shopping

Sajnos nem vásárolok sűrűn, főleg, hogy igazán az ünnepekre gyűjtögetek, ezért csak pár dolgot tudok bemutatni. De a lényeg, hogy van mit. :)









Elég hamar tönkre tud menni egy öv,ha használva van. Megtörik,szakad stb... Ezért használok egyszerre több fajtát és több színűt. De a fekete övem tönkre menni készül, ezért vettem ezt a köves, fekete övet helyette. 
Skála - 1200 Ft










Szinte minden évben másik sapkát veszek. Egy idő után megunom, nem tetszik, nem áll jól. Most követem egy kicsit a divatot is és ezt a hosszított, úgymond buggyos sapkát vettem. Végre nincs kugli fejem benne. Lehet jövőre megint másik sapim lesz.
Piac - 1500 Ft










Ezt a csinos, állatmintás hajpántot ajándékba kaptam a Skálában. Gondolom, mert 10 ezer Ft felett vásároltunk anyukámmal. Ár nem volt rajta, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni.










Ez a cicanadrág kimondottan télies, mivel vastag, de azért érdemes még alá öltözni. Igazából fehér cicanadrágot kerestem,ami igazán télies mintázatú. Nem találtam róla képet, pedig nagyon divatos. Nem volt az üzletben, csak ez, de ez is megtetszett. 
Skála - 1200 Ft










Nagy pillangó őrült vagyok, egyszer készítek bejegyzést a pillangós dolgaimról. Amikor megláttuk anyával a piacon ezt a táskát, nem tudta nem megvenni nekem. Nagy, tágas. Csak olyan szép,hogy sajnálom elhasználni. 
Piac - 1500 Ft










Puha telótokot szerettem volna a mobilomnak és találtam ezt a cuki Hello Kitty-set.
Skála - 300 Ft









Ennyi lenne. Remélem Decemberben több dologgal tudok szolgálni. :) 
















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...