Látogatók

2011. december 20., kedd

Nagy shopping

Jártam a Rossmannban, 100 Ft-osban és a Kínaiban. Jól bevásároltam. Pótoltam a fogyóban lévő dolgaim vagy ami már egy ideje hiányzott.










Ő most dobozos papírzsebkendő néven fut, de a doboz mintáján kívül ugyanolyan,mint a kozmetikai kendő.Nagyon örültem,mikor megláttam,hogy van pillangósban is,mivel nagyon szeretem a pillangókat, de ezt már biztos mondtam. Nagyon ötletes,mert a doboz oldalán lévő pillangók szárnyát kilehet hajtogatni. A képen is látszik a pillangó szárnyai mellett a nyilak. Árakat csak nagyjából tudok mindani,mert nem találtam a blokkot. Kb 300 Ft.










Én csakis Signal márkájú fogkrémmel mosok fogat, ezért a fogkefe márkája sem lehet más. Időnként cserélni szoktam a fogkefémet, ajánlott, mert lerakódnak rajta a bacik és herpeszt,hólyagot, stb... előidézhet. Nálam most jött el a fogkefe csere ideje.










Elfogyott a hajlakkom is, amit csak tegnap vettem észre, mikor kifújtam a lelkét is. Csak ha besütöm a hajam,akkor szoktam használni, úgyhogy nálam egy hajlakk akár több évig is kitart. Ő egy Stylish hairspray. Extra erős tartás, B5 provitaminnal, ápolja a hajat és fényt ad neki. 300 ml.










Maradtam a Mel Merico márkán belül a dezodoroknál, de a tini dezodorok helyett, inkább a nőiesebb illatot és csomagolást választottam. Gyümölcsösen virágos az illatkompozíciója. 24 órás védelmet nyújt és E vitamint tartalmaz. 150 ml. Kb 300 Ft.










A Dove és a Garnier samponok után egy másikat próbálok ki. Ez pedig a Schauma normál és zsíros hajra sampon. Gyógynövénykivonattal, dús és friss hatást ad a hajnak, erősíti és ápolja a hajat. Megoldás lenne a zsírosodó, vékony szálú hajamra. 










Végre van újra arcradírom. Rival de Loop Clean&Care. Nagyon szeretem, megvagyok vele elégedve. Őrölt sárgabarack maggal távolítja el az elhalt hámsejteket. Hidratál. 75 ml.










Mégis megvettem a Rival de Loop arctisztító tonikját és frissítőjét. Normál, zsíros, vegyes bőrtípusra lett kifejlesztve. Frissít, tisztít és előkészíti a bőrt a további ápoláshoz. 200 ml.










SOS Pure Control. Ez a golyós pattanástalanító, ami gyorsan leszárítja a pattanást, viszont nem a Garnieres, ami most van nekem, hanem ez Eveline Cosmetics. Tesztelem,hogy ez van-e olyan jó, mint a Garnier. 15 ml.










Hagyjuk a 100 Ft-os korrektorokat, elég volt egyszer kipróbálni. Valami jobbat vettem, vagyis remélem, hogy jobb. Szeretem az Essence termékeket, elég jók és elérhető árúak. 1,5 ml. 01 - soft beige.










Másodjára is megvettem ezt a púdert. Essence mattosító kompakt púder. 12 g. 04 - perfect beige.




Ennyi volt a Rossmanbann vásárolt dolgok, most jöjjön a 100 Ft-os és Kínai, ahol 1-1 dolgot vettem.










A 100 Ft-osban vettem ezt a Lora Vitaminos folyékony alapozót. Ugyanolyan,mint az előzőm, de mintha ebben több lenne. Nem tudom,mert az előzőt ml-ben mérték,ezt meg g-ban. Lehet,hogy egyforma,csak a csomagolása más. C vitamint tartalmaz. 15-ös árnyalat. 30 g.










Caceek szürke kabát. Kínaiban vettem. Az előző téli kabátom rövid derekú volt és mivel jönnek a nagy hidegek, kellett egy hosszabb derekú,ami jól véd derék alatt is. Meg az előző alá nem tudtam jól beöltözni,mert a karjánál kicsit szűk volt. Ez tágasabb belül, meg amúgyis egy számmal nagyobb, annál a méretnél,amit használni szoktam, de nem tűnik fel. Télen csakis a fekete és sötét színeket tudom elképzelni, de most nem zárkóztam el egy világosabb színtől,mert a kabát alapjába véve nagyon tetszik. Az öv is nagyon jó, karcsúsítja a derekat, így nem néz ki az ember a kabátban úgy,mint egy tuskó. :) 7200 Ft.




Ennyi lenne a karácsony előtti nagy bevásárlásom. Kellemes délutánt. :-*




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...