Látogatók

2011. december 29., csütörtök

Karácsonyi ajándékok

Karácsonykor nagyobb öröm adni,mint kapni. Legalábbis én így vagyok vele. Nagyon szeretek örömet szerezni, ezért,ha ajándékozok,akkor nem sajnálok rá költeni. Novemberben mindig elkezdek gyűjtögetni,hogy mindenkinek megtudjam venni azt,aminek örül vagy amire szüksége van, hasznát veszi. Most is elég sokat költöttem,főleg édesanyámra,mert ő igazán megérdemli. Ő és a szerelmem kapta a legtöbb ajándékot tőlem.








Keresztlányomnak Beauty szettet vettem. Imád fodrászkodni,imádja a csajos dolgokat. Nem hiába lány és nemhiába rám ütött.










Anyucikám elég sokmindent kapott. A vágya egy kelesztőtál volt. Azt mondta elég neki csak annyi karácsonyra. De nem úszta meg ennyivel. Szeret sütni,ezért kapott egy 2012-es desszertes naptárat, cicanacit és hajpántokat.













Szerelmem is kapott pár dolgot. A pasiknak mindig olyan nehéz vásárolni. De szerencsére most az Oriflame segített rajtam. Volt benne 2 db pasiknak való kütyü, az egyik szerszámkészletes kulcstartó, a másik multifunkcionális teló töltő. Szivem úgyis csak a hasznos dolgokat szereti. Úgyhogy ez jól jött. Remélem hasznát veszi. A szokásos zokni és boxer sem maradhatott ki. :)













Tatámnak mindig valami borotválkozáshoz vali dolgot veszek. Egy időbe arcszeszt vettem neki,most meg áttértem a borotvahabhoz. Nagyon jó volt látni,hogy ennek is mennyire örül.










Mamámnak dezodort vettem,mert kiderítettem,hogy annak örülne. Úgyhogy megleptem vele. Kicsit hagyományos,de jó illata van.










Nagynénémnek és családjának tusfürdő szettet vettem. 4 db van benne és pont 4-en vannak,jut mindenkinek egy.










Nevelő fathernak szerszámos ládákat,úgymond rendszerezőt vettem. Egy nagy és 2 kicsi doboz van benne.










Szerelmem anyukájának rendeltem az Oriflame-ből egy termék családot. Tusfürdő, folyékony szappan és szappan.





Ennyit ajándékoztam az idén. Van,amit nem fényképeztem le, az a 2 öcsém ajándéka: A kisebbik öcsém kapott tőlem a telójába egy 4 gb-os memó kártyát. A nagyobbik öcsém dezodort kapott. 

cupp-cupp. :-*

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...