Látogatók

2011. december 15., csütörtök

Csomagom érkezett

A netről rendeltem egy műkörmös kezdő csomagot és egy csiszoló gépet. Ma érkezett meg mind a 2. Miért járjon az ember műkörmöshöz,ha talán saját magának is megtudja csinálni?! Ezért próbálom ki én is magam,hátha ügyes leszek és később nemcsak a sajátom,hanem másokét is megtudom csinálni. Mutatom is a képeket:









Ez a 2 doboz egy csomagban érkezett. Az egyikben az UV lámpa van, a másikban a köröm készítéshez a cuccok. Ezekért és a postaköltségért fizettem 12 ezer Ft-ot. Úgyhogy elég jó árban szereztem be és majd látjátok is mit tartalmaz.










Körömcsiszoló gép. Őt külön rendeltem,de sikerült mind a 2 rendelésnek egyszerre megérkeznie. A csiszológépért + a posta 4000 Ft-ot fizettem. Ő is nagyon jó árban volt,mert egyébként láttam,hogy 10 ezer felett is vannak ám az ilyen gépek.










Kibontva: Cuki kis rózsaszín gép,adapterrel és a csiszoló fejekkel. És működik is szerencsére.










Az UV lámpám: Ő is cuki rózsaszín. Kaptam hozzá átalakítót,mivel angol dugós. Egyetlen egy dologgal szenvedtem csak vele, hogy a cső nem volt belerakva, külön volt csomagolva és olyan nehezen bírtam belerakni. Nemnagyon fértem hozzá, több,mint 5 percet szenvedtem,mire végre sikerült. De a lényeg az,hogy ő is szuperül működik.










Ezeket tartalmazza a szett. Fel is sorolom őket:
- sablon
- 7 db ecset
- kefe
- tip ragasztó
- 3 csomag tip
- buffer
- 2 db reszelő
- körömcsipesz
- bőrvágó olló
- 2 db dísztárcsa
- fixáló
- köröm olaj
- fényzselé
- buffing krém
- 2db áttetsző építő zselé
- fehér zselé
- pink zselé
- fimo rudak










És végül a szett egyben.




Délután neki is látok a nagy körömkészítésnek. Remélem ügyes leszek és gyorsan elsajátítom a technikákat.




Legyen szebb napotok ennél az esős időnél. ;) :-*




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...