Látogatók

2011. december 12., hétfő

Kifogyóban lévő dolgaim

Minden termékem egyszerre kezd kifogyni. Ez a legrosszabb dolog. Utánna lehet mindent egyszerre pótolni. Most az ünnepekre koncentrálok, úgyhogy elviselem, hogy egy ideig nélkülöznöm kell a kedvenc termékeim.









Ez a Rival arctisztító tonik eleinte nagy kedvencem volt. Olcsó is és úgy tűnt használ. Végülis a zsíros típusú arcbőrömre nehéz megfelelő hatású tisztítót találni.      Következőnek valami mást fogok venni.










Elég világos a bőröm színe, ezért alapozót, púdert is nehéz találnom, mindig sötétebbek. De ez az Essence mattító púder pont eltalálta a színem. Még pár porszem van belőle. Mindenféleképp megveszem újra. Bevált. ;)










Nagyon jó illata van ennek a dezodornak. Fiatalos, édes illatú, pont tiniknek való. Már pár éve nem vagyok az, de kiszerettem volna próbálni. Nem vagyok dezodorokkal szemben márka függő. Ami megtetszik, aminek jó az illata, azt szoktam megvenni.










Nem a legjobb korrektor, de használható volt és el is használtam. Mégegyszer nem fogom megvenni. Valami jobbat fogok keresni.










Ez egy nagyon jó alapozó. Illik a bőrszínemhez. Megvenném mégegyszer, de lehet,hogy most mást fogok kipróbálni.










Nagyon szeretem ezt az SOS pattanásra golyós pattanástalanítót. Már lassan 2 éve megvan és csak most fog elfogyni. Szépen leszárítja a pattanásokat. Nappal és éjszaka is szoktam használni.










Ez a kozmetikai kendő hamar elszokott fogyni nálam. Sokmindenre használom, sminkeléshez, takarításhoz, megfázásra, stb...Úgyhogy elég hasznos dolog.










Örülök neki,hogy végre elfogy a Garnier samponom,mert szőke hajra vettem és azóta már befestettem sötétre.Általában Garnier vagy Dove samponokat szoktam használni. Mivel az arcbőrömhöz hasonlóan a hajam is zsíros típusú, elég nehéz olyan sampont találni, ami után kevésbé zsírosodik a hajam. Szerintem nem is létezik olyan sampon. :D









És az utolsó,amiről képet nem tudtam szerezni és csinálni, az egy Rival arcradír. Nagyon szeretem, szépen kitisztítja a bőrt. Megint megfogom venni.




Köszönöm,hogy elolvastátok a bejegyzést. :) :-*




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...