Látogatók

2011. december 26., hétfő

Karácsonyi ajándékaim

Minden évben nagyon várom a karácsonyt. Imádok ajándékozni, fát díszíteni, bejglit, töltött káposztát és sok sütit enni. Az én Jézuskám ebben az évben is sokmindennel megajándékozott. :)








Apukámtól, feleségétől és nagyobbik öcsémtől kaptam tusfürdőt, tábla csokit, frissítő kendőt, csillámporokat és körömdíszeket, pénzt.



Rózsaszín, fehér és lila csillámpor. Sárga virágok és csillagok. A nagy tégelyben flitterek vannak.





Septona nedves frissítő kendő. 15 db van a csomagban.





Almond Blossom habfürdő. 500 ml. Virág illata van. 









Mamámtól 2 db törölközőt és pénzt kaptam.


Rózsaszín halacskás és virágos törölköző.









Öcsikémtől Milka bonbont kaptam.


Nem vagyok édesszájú, de a Milka csoki az egyik, amit szeretek és megeszek a csokik közül.









Anyukámtól Családi receptkönyvet és ékszereket kaptam.


A Délmagyarország és a Délvilág szakácskönyve. Nagyon jó receptek vannak benne.






Pillangós karkötőt, pillangós nyakláncot és baglyos fülbevalót kaptam ebben a szép dísztasakban. Nagyon szép ez a szett.









Nagynénémtől Rexona és Adidas csomagot kaptam.


A Rexonában az az érdekes,hogy volt hozzá egy szilikon óra. Jól jött,mert nincs egy db órám sem és régóta szerettem volna már. 









Szerelmemtől <3 illatos gyertyát, szempillaspirált és karmelegítős, ujjatlan kesztyűt kaptam.


Egy ideje kifogytam az illatos gyertyákból. Szeretem őket lefekvés előtt meggyújtani,hogy illatozzanak. Most karácsonyra kettőt is kaptam. Egyik ez a nagyon finom illatú, epres gyertya. Olyan jó illata van,hogy meglehet kívánni. ;)


Maybelline New York - The One by One Volum' Express.
Nem volt még márkás, 1000 ft-nál drágább szempillaspirálom és a Szerelmem szerette volna,hogy legyen. Panaszkodott,hogy az olcsó szempillaspirálok csomósítják a szempillákat. Ez télleg így volt. Ez a Maybelline télleg jó. Szétválasztja a szempillákat és nem csomósodik. Gumis keféje van. Mostmár 2 Maybelline termékkel büszkélkedhetek,mert a másik egy folyékony rúsz. :)



Tavaly is nézegettem már ezt a fajta kesztyűt, de valahogy nem tartottam fontosnak. De nagyon örülök,hogy kaptam,mert igazán tetszik és jó meleg.









Barátom nővérétől és sógorától illatos gyertyát kaptam.


Ennek is nagyon jó illata van, sült almás. Még nem találkoztam ilyennel, de kellemes illata van.









Szerelmem keresztanyjáéktól hajvégápólót és szemceruzát kaptam.



Avon Advance Techniques hajvégápoló. Régóta szerettem volna kipróbálni. Mostmár itt az alkalom rá


Avon Glimmerstick Diamonds szemkontúrceruza. Csillogó fekete színe van. Smokey Diamond. Hosszantartó, vízálló.









Szerelmem anyukájától képet kaptam.


Napraforgó és margaréta virágok vannak a képen, többnyire. Pont illik a szobámba,mert a falam színe barack színű.









Remélem szép szent estétek és karácsonyotok volt. :)




És végül itt a karácsonyfánk.


Kellemes ünnepeket!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...