Látogatók

2018. december 22., szombat

Elfogytak

Pár terméket összegyűjtöttem, amik elfogytak.



Elég sokáig kitart egy arclemosó gél, amit fürdés alatt használok. Volt egy Isana márkájú, ami teljesen megfelelt a célnak.




Egyszer kipróbáltam a hajparfümöt. Ezt még az Avontól rendeltem, gondoltam kipróbálom. Legfőképpen a hajmosás napján érdemes használni, kicsit felfrissíti a hajat és jó illatot ad neki.




Szerettem ezt az Avon smink alap és fixáló spray-jét. 2 az 1-ben, így nem kellett külön alapot használnom. Elég sokáig tette.




Minden hónapban elhasználok egy egyszer használatos arcmaszkot egy hétvégi spa alkalmával. Most a Balea fátyol maszkjára került a sor. Ez hialuron turbot adott a bőrnek.




Tavaly karácsonyra kaptam Öcsémtől ezt az illatgyertyát. Belsejében szívecske formák voltak. Isteni finom málna illata volt.




Itthonra szoktam használni golyós deokat. Ezt az Oriflame-ből rendeltem. Kellemes virág és kissé parfüm illatú volt.




Próbáltam húzni, halasztani a használatát, de végül elfogyott a The Body Shop szettemből a tusfürdő. Tipikusan karácsonyias, mézes illata volt.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...