Látogatók

2018. december 6., csütörtök

Viszkok Fruzsi - Bullet Journal

Megtaláltam a jövő évi naptáramat, amit használatba fogok venni egész évben. Csak úgy betévedtünk a Rossmann-ba és véletlenül láttam meg, hogy van Fruzsinak Bullet Journal-ja. Nem is láttam sehol hirdetve meg Tőle sem hallottam, szóval majdnem lemaradtam róla. Azonnal a szívembe lopta magát és következő alkalommal meg is kaptam a Páromtól ajándékba.



Tetszik a borítója, komolyabb, nőies, visszafogottabb. Fénylő, pöttyös díszítés van rajta. Egy gumi tartja össze a naptárat.




Az első oldalon üdvözöl minket Fruzsi és leírja miért is készítette nekünk a Bullet Journalt.





Az elején van még egy összesítő a 2019-es és 2020-as évre.




Leírhatjuk mi volt számunkra a 2018-as év legjobb pillanatai, nekem van mit írnom, elég fontos lépések történtek az életemben. Ezen kívül a jövő évi céljainkat is bele írhatjuk és ha sikerül beteljesíteni, ki is pipálhatjuk.




Szeretteink, barátaink szülinapjait összegezhetjük hónapokkal megjelölt tortákba. Így előre láthatjuk, hogy melyik hónapban hány ajándékkal készüljünk. Mellé felírhatjuk, hogy kinek milyen ajándékot szánunk vagy ha véletlen meghalljuk, hogy valaki vágyik valamire, kívánságlistába felírhatjuk.




Feljegyezhetjük, hogy a jövő évbe milyen könyveket és filmeket láttunk. Ehhez nagyon ötletes jegyzetelhető rajzok találhatóak, mint a könyvespolc és a filmszalag.




Minden hónap bevezető képét Fruzsi saját kézzel rajzolta. A január éppen egy hópihés.




Havi tervező is található minden hónap elején. Bejelölhetjük a fontosabb napokat, hogy mennyi programunk van a hónapba.




A heti tervezőkbe éppen elég hely van a jegyzetelésnek és a matricákkal megjelöléshez. A januári hópelyhes díszítésű.




Hónap végén található szokás követő, például felírhatjuk hobbijainkat vagy mit sportolunk és megjelöljük azt a napot, amelyiken ezeket csináltuk. Mellette még hangulat követő is van, amit színekkel jelölhetünk és színezhetünk. Ha ezt nem akarjuk annyira betartani, akkor csak színezzük ki a képet. Ez is feldobhat minket.




A végén van egy "1 mondat minden napra" nevű oldal, ahova minden nap felírhatunk nap kezdéskor egy motivációs mondatot, jeligét vagy nap végén jellemezhetjük a napunkat.




Sok üres oldal is van, amire fontos dolgokat jegyzetelhetünk.




Ennyi lenne ez a Bullet Journal. Nekem nagyon tetszik. Méretére tekintve nem túl pici, de nem is nagyon nagy, így táska barát, kényelmesen magammal tudom vinni.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...