Látogatók

2018. április 1., vasárnap

Rossmann rendelés

Megint egy nagy Rossmann csomagot rendeltem a szükséges dolgokból és egy kis extrát is.


A felújítás alatt lévő házunkba rendeltem egy masszázs zuhany fejet, hisz gondoltam ne az ott lévő, régi tus fejet használjuk, hanem ha költözünk, új legyen. 4 féle zuhany funkciója van és az 5.-el el lehet zárni benne a vizet. Csővel és mindennel, ami hozzávalóval érkezett, remélem jó lesz.


2549.-

Hosszabbítóra is szükségem volt meg az új házba is kelleni fog. 3 db bedugós elosztó van rajta és 2 db USB-s csatlakozó.

2549.-

2 db pezsgőtablettát rendeltem, Jó, ha van itthon belőle.  Az egyik Vas tartalmú, meggy ízű, a másik Magnézium tartalmú és narancsos ízű.

249.-/db.

Rászoktam nagyon ezekre a kézfertőtlenítőkre. Ez azért tetszett meg, mert volt hozzá tartó is. Egyébként majd nagy kiszerelésűt fogok ezután vásárolni. Málna illatú és rózsaszín tokban érkezett. 

599.-

A Baba sampon sosem fogyhat ki itthonról, mert mindannyian ezt használjuk, ez ami bevált. Most is a minden hajtípusra valót rendeltem, mandulaolajjal.

699.-

Rendeltem szívecskés lufikat, ha bármilyen romantikus estét tartunk Barátommal, fel lehet dobni ezekkel. 4 db van benne.

299.-

Nem biztos, hogy annyira szükséges, de beszereztem egy méz csurgatót. Lehet jól jön bármikor.

399.-

A hintőpor sok helyre hasznos a testünkön, én is sűrűn használok. Beszereztem egy Johnson's márkájút. 

749.-

Nem tudok elszakadni a Fa és Dove dezodoroktól, valahogy nem szeretem már a különböző illatosított dezodorokat, inkább a semlegesebb, frissességet nyújtó deo-kat, amitől száraznak, üdének érzed a hónaljad. A Dove Powder deo-i pont ilyenek, egyszerűen imádom.

869.-

Természetesen megint megrendeltem a csomagomba a K-lips-et. Az összes árnyalatot be akarom szerezni. Most a Sweety árnyalatot vettem meg. Ez is nagyon szép és tetszik és az illata is kellemes.




1499.-

Mint minden drogériás vásárlásnál, most is rendeltem arcmaszkot. A Vollaré márkától egy kecske tejes maszkot választottam. 2 db-ból áll, száraz és érzékeny bőrre ajánlott. Táplál és hidratál. Késlelteti az öregedést, feszesít és védi az arcbőr rugalmasságát.  10-15 percig kell az arcon hagyni és utána állítólag le kell húzni, szóval lehúzható és nem lemosandó. Kíváncsi leszek.

299.-

Megajándékoztam magam egy kis aprósággal, méghozzá egy rúzs tárolóval. Mostanában rászoktam a rúzsokra is és elég sokat beszereztem a közel múltban, az utóbbi egy évben, úgy gondoltam megérdemelnek egy külön tárolót. Semmi extra nincs benne, ő ez a tipikus akril tároló, 6 db rúzs fér el benne és középütt egy kis virág alakban a rúzs kontúrozó ceruzákat gondoltam bele tenni.


959.-

Egy újabb évszak kezdődött és ilyenkor váltok én is fogkefét. Most egy Signal fogkefét vettem, hű maradok a kedvenc márkámhoz ebben is. Jó minőségű, jó vele fogat mosni.

499.-

Elfogyott a szájvizem is, rendeltem egy olcsóbb változatot,ezt a márkát még nem ismerem. Nagyon enyhe, gyenge mentolos ereje van.

599.-


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...