Látogatók

2018. április 26., csütörtök

Oriflame rendelés

Egy újabb Oriflame rendelésnek jött el az ideje.

Barátomnak rendeltem egy nyugtató arckrémet, érzékeny bőrre. Hűsítő hatású, csökkenti a bőr szárazságát. Nyugtat és 24 órás hidratálást nyújt. Nem kelt zsíros érzést. 

899.-

Kipróbáltunk egy új terméket, méghozzá egy masszázs olajat. Sokkal élvezetesebb vele a masszázs. Gyorsan felszívódik és mézes illata van. 

1299.-

Elfogyott az arc tonikom, így rendeltem másikat. Aloe vera kivonatot tartalmaz. Egyensúlyban tartja a bőrt és hidratál. Reggelente vagy sminkelés előtt áttörlöm vele az arcom.

799.-

Tavasztól mindig elkezdem használni a cellulit elleni krémeket, hogy nyárra nagyjából formába legyek. Van még egy kis krémem, de pótlásként rendeltem egyet. Kisímítja és feszesebbé teszi a bőrt. Csökkenti a narancsbőrt. Cellulit csökkentő koffeint, gyömbérolajat, hydracare-t tartalmaz.

1299.-


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...