Látogatók

2018. április 28., szombat

Emark rendelés

Az első rendelésem megtörtént az Emark nevű webshopról.
Egy edény készletet néztem ki, ha elköltözöm, legyen egy teljes, új szett a konyhámban.
Elsőre nem túl pozitív véleményem van az oldalról, mert 4 hétig vártam, mire írtam nekik, hogy nem érkezett még meg a csomag. 2-3 munkanapot írtak a szállításra, de lehetnek esetek, amikor késik egy kicsit, ezért voltam türelmes. Vissza is írtak, hogy véletlen figyelmen kívül hagyták a rendelésem és már küldik is. Úgyhogy egy 24 órás futárral másnap délelőtt már nálam is volt a csomag.
A szett 6 féle edényt és 6 fedőt tartalmaz. Ez a tipikus kisebbtől nagyobbig, plusz a serpenyő. A különlegessége számomra, hogy jó magas falú. Használható bármilyen főző készüléken, vagyis fel vannak sorolva, de elég tág a kategória.Túl sok információ nem volt a dobozban róla, én is ennyit tudok elmondani, hogy kipróbáljam őket, az még odébb van.
E-mark oldala: https://emark.hu/
Facebook oldalam : https://www.facebook.com/glitterpinky1/






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...