Látogatók

2018. április 19., csütörtök

Haul

Húsvét előtt Szegeden jártunk, ahol a Nagy áruházban és Árkádban vásárolgattunk pár dolgot.

Ázsia Csillag

Tavasszal egy kicsit vastagabb harisnyát szeretek hordani, de már nem a vastag pamutot, hanem ami közötte és a neilon harisnya között van. Találtam testszínűben egy 40 DEN-es vastagságút, ami a 15-20 fokos melegebb időkben teljesen jól viselhető. A jobb vádlin még egy minta is található, ami kicsit vagánnyá teszi. 

800.-

Folyton gondban vagyok a melltartókkal, mert kényelmetlenek, így legtöbbször sport melltartót vagy hasonlót viselek. Jó idő közeledtével lekerül a pulóver és a vastag sportmelltartók kilátszanak, ezért mégújabb megoldást kellett kitalálni a tavasz közeledtével. Találtam egy spagetti pántos melltartót, ami a vékony pántos felsőkhöz is megy, emellett szivacsos mellrésze van, így nem üt át és még csipkés is. Nekem ez sem igazán a legkényelmesebb, de átmeneti megoldásként jó lesz.

1600.-

Pillangósból mostmár mamuszom is van. Kifelé jövünk a hűvös időkből, de bent a padlón azért fázik még a lábam, úgyhogy mindig hasznos.


1350.-

Nagyon sűrűn cserélgető típus vagyok pénztárcák terén. Soha egyik sem tökéletes és hamar megunom őket. Első látásra megtetszett ez a rosegold színű. Yes, No felirat található a 2 oldalán. Egyenlőre ez a tökéletes számomra, egy ideig biztos használni fogom.


1500.-

Pepco

Az Árkádban nyílt Pepco, aminek nagyon örültem, mert sokat hallottam róla. Be is néztünk és egy csomó dolog van, ruhák, háztartás, lakberendezés nagyon olcsón.

Barátomnak vettünk 1 pár boka zoknit hihetetlen olcsóért. 200 ft. volt össze-vissz az ára.

200.-

Szintén pillangók. Egy lenge felsőt vettem nyárra kis pillangókkal. Elég szellős anyaga van. 

1790.-

Szintén pillangós ez a hálóing, ami megtetszett. Púder rózsaszín színe van,lenge anyaga, így a meleg estéken is kényelmesen hordható.

1190.-

Háda

Hádában imádok vásárolni, mindig találok magamnak megfelelő, jó cuccokat. Mindig ruhákat vásárolok ott, de most beújítottam mással is.

Sosem vettem használt ruha üzletben táskát, de ez a pillangós lenyűgözött. Kimondottan sárgás-barnás táskám úgysincs. Közép méretű, se kicsi, se túl nagy, úgyhogy fontos dolgok kényelmesen elférnek benne. 

1499.-

Vettem itt egy felsőt is. Kicsit vastagabb anyagból készült, poliészter, ami egy picit melegebb lehet nyáron, de bő fazonú, szóval nem tapad, eléggé szellős. River Island márkájú, ami egy angol márka. Az elejét felirat díszíti.

1799.-

Tudom, a sálakat is el lehet mostmár mélyre pakolni, de ősszelre nagyon jó lesz. Vékony, áttetsző anyagú sál, természetesen pillangókkal. Kék sálam még úgysem volt.

799.-

Vettem itthonra 2 cicanacit. Mégiscsak kényelmesebb ebben lazítani, takarítani vagy egyéb itthoni tevékenységet végezni. Egy pirosat és egy barnát választottam.

1299.-

Itt a tavasz és lehet a szabadban edzeni, futni, biciklizni. Én is beszereztem egy edző ruha szettet. Állatmintás edző trikót és egy sötét szürke nadrágot lila csíkozással.

Trikó : 1299.-
Nadrág : 1499.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...