Látogatók

2018. április 2., hétfő

Oriflame

Elérkezett egy újabb Oriflame rendelésének ideje.

Rendeltem egy fekete kis táskát, mert egy jó ideje már nincs és alkalmakkor kellene, lett volna rá szükségem. Most rászántam magam és kinéztem ezt a kör alakú kis tatyót a katalógusból. Nagyon tetszik, szép a kialakítása. Steppelt külseje van és arany színű lánca.

5500.-

Barátomnak rendeltem évfordulónkra egy szettet. 3 db terméket tartalmaz.


Az egyik termék egy Discover tusfürdő. New Zeland Journey illata van. 250 ml-es.


Következő termék egy parfüm. Venture nevet kapta és egy igazán sportos, férfias illata van. 100 ml.-es. 


Az utolsó termék egy szemkörnyékápoló a North for Men termékcsaládból. Szerintem egy férfinek is vannak karikái és nyugodtan használhatnak szemkörnyékápolót. 


Az utolsó termék amit rendeltem, természetesen egy rúzs. Megint egy Colourbox rúzst rendeltem, ez a 3. darabom ebből a családból. Pearly Pinky színárnyalatot választottam. Csodás gyöngy rózsaszín színe van, nem túl erős, gyönyörű csillogós. Az illata nagyon jó, tipikus illatos rúzs aromája van.

700.-



Végezetül kaptam ajándékba egy kézkrémet. Milk&Honey termékcsaládból méz illatút. 75 ml-es.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...