Látogatók

2015. április 10., péntek

Tejfölös-zöldséges csirke

Nemigazán szeretjük a pörkölteket, azért a csirke és kakas aprólékból kitaláltam valami újfajtát, ami kicsit hasonlít a pörkölthöz, de mégis más az íze.





Először is megpirítom a hagymát.




Közben megtisztítom a csirke alkatrészeket. Mi a bőrét nem szeretjük, ezért azt is eltávolítottam.




Mikor megpirult a hagyma, rárakom a húst és együtt pároljuk kicsit őket.





Nagyjából, mikor a hús megfehéredik, hozzáadjuk a felaprított paprikát és paradicsomot, együtt pároljuk őket tovább.




Mikor megfonnyadtak a zöldségek, rakunk rá piros paprikát, jól összekeverjük és felöntjük annyi vízzel, hogy ellepje a húsokat. Így főzzük tovább, míg a hús meg nem főtt benne.




Habarást készítünk lisztből és tejfölből.




Mikor már ugye jó a hús, ezt a habarást ráöntjük, összekavarjuk és kicsit együtt rotyogtatjuk.




És kész is az isteni, szaftos csirke. Ha unjátok a pörköltet, próbáljátok ki ezt a receptet.



Megjegyzés: Fűszerezésül sót,borsot és vegetát használtam.







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...