Látogatók

2015. április 23., csütörtök

Tavaszi haul

Sokmindent vásároltam így tavasszal, de csak turikba fordultam meg. Nagyon jól jött a Glamour napok alatt a Háda 20% akciója. Nagyon jó rucikat találtam tavaszra és nyárra is. Kezdem először az innen-onnan beszerzettekkel.

Turik





Egy rózsaszín, nagyon kényelmes, lenge nadrágot találtam, ami nyári estéken is hordható. Gumis a dereka és a nadrág alja is. 990 Ft.




Ugyanebben az üzletben találtam egy vastagabb anyagú felsőt, ilyen divatos , magas nyakú kapucnija van. Szerintem eléggé összepasszol a nadrággal, vagyis felvéve együtt jól néz ki. 990 Ft.


Háda






Nem is maradhat el egyetlen egy vásárlás sem pillangós ruha nélkül. Ez egy egyrészes azt hiszem sifon ruhának mondják. Kétoldalt zsebes. Nagyon jó lenge ruha nyárra.




Az idei ballagásra találtam egy nagyon csinos ruhát. Ehhez egy fehér megkötő van a derekához, csak lemaradt a képről. Fekete cipővel, fehér blézerrel és fehér, ugyenilyen rózsás táskával képzeltem el.




Anyának vettem ezt a cicanacit, Vettem már egy pár ilyen nadrágot neki a Hádába, mind ilyen nagyon mintás volt, de szereti őket, kényelmesek.




A hétvégi lagziba vettem ezt a ruhát. Olyat kerestem, ami nem túlságosan tapad rám, azért mégis takarjam a téli réteget. Ez a ruha olyan se nem bő , se nem szűk. 




Egy selyem hálóing nyárra.




Még így tavaszra egy hosszú ujjú tunika. Lenge, melegebb napokra viselhető. És még mindig divatban van a virágminta.




Szintén egy lengébb felső, de már nyárra. Ugyanolyan könnyű anyagból készült, kicsit denevérujjas és persze a virágminta.





Ez a trikó annyira hosszú, hogy nyáriruhaként fogom viselni. Csillámos anyaga van, nagyon tetszik.




Most bevásároltam ezekből a galléros típusú ingekből.Ezen ilyen nagy gyöngyök vannak. Nemigazán jött be ez a stílus, de így, hogy élőben láttam meg tele volt vele a Háda, megtetszett.




Egy egész hasonló fazonú felső, kicsit nem hétköznapis, de én elfogom hordani. Flitteres a nyakrésze és selyem anyagból van a felső.




Virágmintás, egyenes aljú szoknya. Gumis a dereka, ezért hízhatunk vagy fogyhatunk is bele.




Egy újabb galléros trikó, rózsaszín kiadásban. Köves csillagok vagy virágok vannak rajta, nem tudom, hogy mit is akar jelképezni. Az anyaga kicsit ilyen keményebb, de bő fazonú.




Egy újabb imádott asszimetrikus aljú szoknya. Pici virágmintás, selyem anyagú. Imádom!




Az esküvőre vettem a lila ruhához ezt a szép cipellőt, úgyhogy lila-fehér leszek. 2800 Ft volt, a kínaiba vettem.


















Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...