Látogatók

2015. április 19., vasárnap

Piac

Pár éve nagyon szerettem piacra járni és durkálni a lomosoknál, de mostanában már nem volt időm. Most, hogy jó idő van, próbálom beütemezni és nemrég sikerült újra eljutnom.






1500 Ft-ért találtam jó kis rózsaszín sport cipőt.




500 Ft-ért kaptam meg a lomosoknál ezt az üvegkancsót, amiben majd jól fog mutatni melegebb időkben a limonádé.




Találtam egy nagy fonott kosarat is, amibe a cicapárna beleillik.




Jó erős , jó minőségű húsvilla 200 ft-ért. Remek vásár volt.




Volt kint egy nagyon szuper függöny árus is és vettem tőle egy sötétítőt a folyosóra. 1400 Ft volt és jó nagy méretű, ki is kellett szabatnom és a szélei be voltak szegve.





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...