Látogatók

2015. április 24., péntek

Bazár vásár

Írtam róla, hogy a faluba szinte hetente jönnek a vásárosok, van, hogy 1 héten 2x. Most is voltam, mivel lett egy kiskutyánk, így inkább a kutyás dolgok miatt mentem vásárolni. Általában gagyi dolgok szoktak lenni, elektromos cuccot nem vásárolnék, de háztartásba valót vagy kertészkedéshez, ilyen egyszerűbbek tökéletesek és olcsók.






Kötélhúzós játék kutyának. Az egyik végét te fogod, a másikat a kiskutya és így próbálgatjátok az erőtöket. Középen a labda rágcsálásra jó.  395 Ft.




CSipogós , rágcsálós játék, gumi anyagból. Mivel kislány a kutyánk, ezért egy zöld flip-flop papucsot választottam neki. Szerintem aranyos.




Még elég kevés fűszertartóm van, ezért lassan gyűjtögetem. Ezt a közepes méretűt a vegetának vettem, mivel nagyon sokat használok, mindenféle kajába, semmiből nem maradhat ki. 500 Ft körül volt.




Egy újabb pillangó a háznál, most függönydísz formájában. Párom szerint már babaházként mutat az otthonunk, de nem tudok lemondani a cuki és pillangós kreatív dolgokról. Szerintem egy otthon legyen csajos, mivel mi foglalkozunk a benti dolgokkal.




Egy nagyon hasznos dolog ez a fakanál vagy egyéb eszköz tartó, amire rárakod főzés közben és nem csöpög le a rácsról a tűzhelyre az olaj vagy lé. Én nagyon örülök, hogy kitalálták. 195 Ft.




Meguntam, hogy az illatos gyertyáim gyufával gyújtom meg és tartani kell és megéget. Ezért vettem egy mini gázgyújtót, rózsaszínben, hogy még dizájnos is legyen. Sokkal egyszerűbb gyertyát gyújtani vele, mint gyufával küszködni. Egy 2-300 Ft körül volt.




Mindenféle köröm dísztésre lecsapok. Nem olyan volt, mint milyenre számítottam, mert az újságban azokat a mintákat mutatták, amilyen a dobozon van, jó lenne beszerezni olyanokat, de legalább, ha elfogy a mostani köröm köveim, van egy teljes készletem pótolni. 395 Ft.









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...