Látogatók

2013. október 26., szombat

100 Ft-os vásárlás

Ritkán vásárolok 100 Ft-os üzletekben. Most is csak azért mentem be, mert le volt a kerámiás párologtató akciózva és venni akartam, a többi meg csak jött magától. 




Mi nagyon teásak vagyunk az öcsémmel, ezért próbálok egyre több fajta teát beszerezni itthonra. Most épp csipkebogyó tea nem volt itthon. Golden Leaf






Ezt Anyától kaptam, de őt is a 100 Ft-osban lehet kapni. Az én hajamra nagyon jó. Csalán Sampon






Imádom a plüss zoknikat. Piacon vagy Kínaiban szoktam venni , de most láttam, hogy a 100 Ft-osban is lehet kapni. 329 Ft






Igazából ezért a kerámiás párologtatóért mentem. Télen, mikor már fűtűnk, a szobában olyan száraz szokott lenni a levegő, amitől köhögök. Így egy kis kotla vizet szoktam feltenni a konvektorra, hogy párás legyen a levegő. Tök jó, hogy kitalálták ezt a konvektorra, radiátorra akasztható párologtatót. Praktikus és szép kis dekoráció. 399 Ft






Vettem a párologtatóba illóolajokat. A méz illat nagyon jól esik akkor, ha meg vagyunk fázva vagy betegek vagyunk. A rózsa illatú jól jön azoknak, akik szeretik a rózsát, a virág illatot és tavasz, nyár kedvelők. A télen is előidézhetik a jó idő illatát. 15 ml-esek. Pár csepp kell a párologtatóba. 299 Ft/db






Vettem a mandarinos ajakápoló helyett egy olcsó, Lorát. Lora - 129 Ft






Mivel odavagyok a körömdíszekért, a 100 Ft-osban is beszereztem egyet. Ezek sárga gyöngyök. Majd ezeket is beleszórom egy áttetsző körömlakkba. Lora - 129 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...