Látogatók

2013. október 16., szerda

Falusi búcsú

Megvolt mamáméknál a búcsú. Ilyenkor családi ebéd van, iszogatás a tesókkal és délután kimegyünk vásárolni, hintázni, csavargunk egész délután. Hagyomány, hogy cukrot, gumicukrot veszünk meg zsákbamacskát. Most minden zsákbamacskából vettünk 1-2-t. 




Egy dinnyés és szív alakú nyalóka. 






Az egyik zsákbamacskában ilyen szilikonos Balance karkötők voltak.






Volt még benne fülbevaló. Szerintem elég csinos.






Ilyen csilli-villi csatok is.






Én úgy látom, hogy ez bokalánc lenne. De karkötőként is megfelel.






És egy pár pici fülbevaló is volt benne.







Szoktam ilyenkor venni táskát, mert 500-1000 Ft-ért jó kis táskákat lehet találni. Ez egy összecsomagolható tatyó. Jó nagy, tetszik a mintája is. 500 Ft. A kínaiban vannak ilyen táskák többféle mintával, nálunk 700 Ft-ért. 






Ez a macika is zsákbamacskában volt.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...