Látogatók

2013. október 20., vasárnap

Kínai vásárlás

Mostanában nagyon ritkán vásárolok a Kínaiban. Mióta felfedeztem a Hádát, azóta sajnálok 2000-nél többet kiadni egy ruháért. Igazából a Kínaiba is apróságokat szoktam venni vagy leértékelt ruhát. 




Télire vettem egy pihe-puha papucsot itthonra. Reggelente sokkal kellemesebb belelépni, mint a hideg műanyag papucsokba. 900 Ft






Pótolni kellett az áttetsző lakkomat. Azért vettem kettőt, mert az egyikbe csillámport fogok szórni. Sőt többet is fogok venni és mindegyikbe szórok majd csillámporokat. 300 Ft/db






Leggingsből sosem elég. Van egy ugyanilyenem feketében, most vettem barnába. 900 Ft






Ezt a tunika szerű felsőt a leértékelt cuccok között találtam. Egyszerű, de mégis csinos. Kis öv félével a mell alatt és fodros az alja. Kb. combközépig ér. Harisnyát vagy leggingset érdemes alá húzni. 1000 Ft.






Meguntam a nagy pénztárcákat, ezért vettem ilyen kis csajos picikét. Jobban elfér a táskában. 300 Ft.






Rákaptam ezekre a kis üvegcsés csillámporokra. Ezeket beleöntöm egy áttetsző körömlakkba és máris könnyebb őket használni. Az egyik sárga flitterek, a másik zöld kis gyöngyök. 100 Ft/db.






Igaz ezt nem a kínaiban vettem, hanem cipővásárban, de ez is kínai csizma. Most 2 hetente van vásár, úgyhogy kinézek egy párra majd. Most is ezt a csinos , telitalpú, félszárú csizmát találtam. Enyhén béléses, a szárán flitterek vannak. 2500 Ft.




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...