Látogatók

2013. november 23., szombat

Új családtag

Imádom az állatokat. Legszívesebben egy kész kisállatkereskedés lenne itthon. Megtapasztaltam már a papagáj és nyúl tartást is, most kaptam egy hörcsögöt. Dzsungáriai törpehörcsög. Fehér, halvány csíkkal a hátán és kislány.









Nárcisznak neveztem el. Be is vásároltam höri dolgokkal.




Fogkoptató kő. Minden rágcsálónak kell valami, amivel tudja koptatni a folyamatosan növő fogát. Én ezt vettem neki, de nem használja. 300 Ft






Almás csemege rúd. Néha szoktam adni nekem, úgy tűnik szereti. A nyulamnak nemigazán jött be. 370 Ft






Egy kis höri vegyes eledel. Jó sokáig kitart. Fél kilós. 580 Ft






Egy ilyen lustálkodónak sok energiája van. Éjszaka órákig tud szaladni a kerékben. Nem emlékszem már az árára, de 500 Ft alatt volt, úgy rémlik.






Szokásos kis önitató.

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...