Látogatók

2013. október 21., hétfő

DM vásárlás

Kicsit meguntam már a Rossmann-t , új dolgokra vágytam, másféle márkákra. A DM-be néha benéztem és megtetszettek a Balea termékek. Most is majdnem minden Baleás, amit vettem.




Szeretem a dupla kiszerelésű, nagy csomagos babatörlőkendőket. Jó ideig eltart. Babylove - 899 Ft.






Meguntam a vöröset, elég volt. Úgy döntöttem visszaszőkülök vagy barnulok. Ez egy világosszőke szín, de a vörösre inkább világos barnára fogott.  Palette - 1199 Ft.






Szeretem a Jimjams törlőkendőket. Ez is babás. 10 db van benne. 199 Ft.






Ajakápolót is pótolni kellett, de veszek egy másikat, ezt odaadtam anyának, mert nekem túl száraz volt. Egyébként mandarinos illatú. Alverde - 399 Ft.






A zselés csíkokkal ellátott borotvákat szeretem. Könnyebb őket használni. Balea - 599 Ft.






Ideje volt egy kézfertőtlenítőt vennem. Ha az ember elmegy valahova, összefogdos mindent. Brado Life 50 ml - 429 Ft.









A vatta is hamar elfogy, úgyhogy ebből is nagy kiszerelésűt vettem. Ebelin - 549 Ft.







Imádom a különféle, különleges illatú tusfürdőket. Ez ylang-ylang illatú, 300 ml-es. Balea - 269 Ft.






Imádom a hintőporokat is, a lábamat szoktam beszórni vele. Öcsém elhasználta, úgyhogy vettem egy babásat. Azután láttam, hogy ugyanebben a márkában van illatos hintőpor is. Olívaolajat, allantoint és cinkoxidot tartalmaz. 100 g. Babylove - 329 Ft.






Régóta keresek már lábradírt, de vagy elfogyott vagy nem találtam sehol. Itt végre volt. Természetes habkő granulátumot tartalmaz. Balea - 469 Ft.






A fürdősó segít az izületi fájdalmak enyhítésében és felfázásra is nagyon jó. Az előző kék volt, most pirosat vettem. Habzik és beszínezi a vizet. 1kg-os. Thetis - 529 Ft.






Málnás arcradír. Isteni illata van. Nekem kicsit picikék a dörzsi szemcsék benne. Balea - 799 Ft.






Barna szemöldökceruza. Sokkal jobban néz ki, ha sötétebb a szemöldököm. She - 799 Ft.




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...