Látogatók

2012. április 25., szerda

Köröm - Rózsaszín árnyalatok

Ha tavasz,akkor világos,csajosz színek. És ha csajos színek,akkor rózsaszín. Interneten találtam ezt a szép 'művet', amit ki kellett próbálnom. Ez is egyszerű. csak itt lényegesebb a kézügyesség, hogy szép egyenes csíkokat húzzunk. Nálam egy csöppet hullámos lett, de így is mutatós.









Amiket használtam : (balról-jobbra)

1. lépés: 2 rétegben a teljes körmömre; Vollaré Da Vinci 19-es árnyalat.
2. lépés: Keresztben a körmöm felére; Vollaré Roxy 62-es árnyalat.
3. lépés: Körmöm egy sarkába,negyedét keresztben; Moyra 11-es árnyalat.
4. lépés: Fedőlakként; RL 01-es árnyalat.






Íme az eredmény. Nem tökéletes,de ez volt ez első,hogy kipróbáltam.




Szebb napot! Puszi!




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...