Látogatók

2012. április 24., kedd

Áprilisi szerzemények

Ebben a hónapban Szegeden vásároltam leginkább. Ott a kedvenc helyemen, a Napfény áruházban. Ott sokféle bolt megtalálható; ruházati,fehérnemű,ékszer stb... Én az emeleten az Ázsia Csillagban és a földszinten a Trend Mániában vásároltam. De Makón és a falumban is vettem pár dolgot.









Gyűlnek a piercingjeim,de azért ilyen lassan,mert Szegeden a Napfény áruházban vannak a legjobbak és ritkán járok oda. Makón nem lehet találni nagyon piercingeket. Kivétel a tetkó-piercing szalonokban, de ott 2000 Ft-tól kezdődnek. Ilyen rózsaszínköves még nem volt,azért választottam ezt,meg megy az új fürdőrucimhoz. Szeretem az ilyen nagy,lógó díszeket.
Trend Mánia - 990 Ft










Alkalomra vettem ezt a köves karkötőt,van hozzá itthon már nyaklánc,fülbevaló,gyűrű.
Trend Mánia - 1390










Ezt a lakkot láthattátok már az előző bejegyzésben. Fehér csillámos Moyra körömlakk. Én a Szegedi Mars tér CSarnokban vettem,de végülis bárhol találkozni Moyra lakkal, főleg 100 Ft-osban. Az ára 350 ft körül van. 28-as árnyalat.











Alkalmi ruhához kerestem fehér vagy fekete cipőt. Találtam fekete-fehéret. Úgyhogy nagyon örültem. 11 cm magas a sarka. Miután levetettem és felhúztam a kb 8 cm magas sarkú cipőmet,amiben tavaly  alig tudtam megtanulni járni,szinte semmiségnek tűnt ehhez képest. Mintha egy nagyon pici sarkú cipő lett volna rajtam. De ebben is tudok járni,hozzá vagyok szokva a magas sarokhoz, csak a téli lapos talpú csizmák után újra hozzá kell szokni. Egyebként ehhez képest nagyon kényelmes cipő. Mivel nem tűsarkú ,így stabilabbis,de hepe-hupás úton ebben is kitörheti a nő a bokáját. Ezután buliba fogom majd használni.
Ázsia Csillag - 4500 Ft és lejött belőle 10 % a törzsvásárlói kártyám miatt.










Ilyenkor érdemes még fürdőruha után keresgélni,mert levannak akciózva a tavalyból maradtak. Nekem végülis oly mindegy,bármilyet látok,kapok az alkalmon,mert szeretem a mintás és az egyszerű egy színű fürdőrucikat is. Nem válogatok túlságosan ezen a téren. Erre a lilára esett a választás. Remek összhangban lesz az új köldök piercingemmel.
Ázsia CSillag - 2690 Ft helyett 1345 Ft










Pótoltam a hiányom a kidobott mintás harisnyás térdfix után. Ezt az állatmintás harisnyazoknit néztem ki. Nem fog egykönnyen kiszakadni vagy felszaladni,mert elég erős anyaga van. 
Ázsia CSillag - 200 Ft - 10%










Kisebb jelentéktelen dolgok,de már muszáj volt vennem kék tollakat,mert öcsém elkobozza folyton tőlem. Én ezt a fajtát szeretem. Elég sokáig bírják. Napfény áruház földszintén vettem,egy nagy írószer üzletben










Koktél ruhámhoz és a fekete-fehér cipőmhöz vettem ezt a fehér blézert. Nagyon jó,hogy megtaláltam, nagyon baráti volt az ára.
Ázsia Csillag - kb. 3000 Ft - 10%










Nagyon sok hajszálam kihullott ősszel és alig maradt hajam, így is elég vékonyszálú. A fodrász szerint nem vészes, szedjek Revalid vagy Hair Clinic kapszulát, de mi vettünk Loréal Elséve sampont,ami hajépítő. Meggyengült, vékony hajon segít. Több,mint egy hete használom már,majd meglátjuk,hogy milyen eredménye lesz. Sima, puha lesz tőle a hajam, de remélem rendbe is hozza. 100 Ft-osban vette anya.










Nagyon nehéz a hajam formázni, mert ,ha besütöm hullámosra,fél óra múlva kiegyenesedik. Ha kivasalom,felkunkorodik. Van nekem hajformázó hajhabom,de most kipróbálunk egy újat. Oprah Styling Mousse extra erős hajhab. B5 pro vitamint tartalmaz és kondícionál. Nem ragad a haj tőle, nem szárad ki. 225 ml. Egy alkalmi eseményen próbáltam ki és jól tartotta a hullámos hajam. Szóval ajánlom,persze lakk is volt a frizurámra fújva.
100 Ft-os - 399 Ft










Koktél ruhám alá vettem ezt az alakformáló harisnyát. Nagyon jól összehúzza a combot és a csípőn a felesleget. De volt olyan,ami a popsit húzta össze. A sajnálat benne,hogy az alkalmi eseményen felszaladt,úgyhogy meg is bántam,hogy egy ilyen drága harisnyára költöttem. Le is kellett cserélnem. 
Exkluzív fehérnemű - 1590 Ft




Ennyi volna. :)




Puszi!




2 megjegyzés:

orsi írta...

Látom te is imádsz vásárolni, én is nagyon. Neten nem szoktál? én mostanság átálltam, így talán nem veszek meg sok felesleges dolgot, amit később megbánok :) van egy facebook oldal, amin összegyűjtik az akciókat, nézz körül, van fehérnemű és fürdőruha is http://www.facebook.com/internetenvasarolnijo

Alexandra írta...

Igen,szeretek. Bár nem mindig jut magamra pénzem. :) Én kicsit tartok a netes vásárlástól,de vásároltam már Vateráról és Bon Prix-ről is. Pozitív véleménnyel vagyok eddig róla. Köszönöm a tippet és hogy írtál! :) Kellemes napot és jó vásárlást kívánok az elkövetkezendő jó meleg időben!

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...