Látogatók

2012. április 2., hétfő

Márciusi haul

Márciusban a Rossmann vásárlás mellett sikerült jó kis cuccokat,dolgokat vennem. Készülök én is a jó időre. Bekerültek a tavaszi cuccok az üzletekbe.









Vettem egy Style zoknis harisnyát. Imádom a harisnyákat,akár pamut,akár nejlon. Bár annyira sok nincs belőlük. Ez sima fekete,nincs rajta minta. Hosszabb tunikáimhoz jól megy. Mivel néha hűvösebb idő van még, ezért kicsit vastagabb fajta. De nem az a rettentően vastag.
Kínai - 1200 Ft









Fogyóban van a jelenlegi törlőkendőm. Azért jól bírja január óta. Pedig elég sokat használom. Ez is egy baba popsi törlőkendő. Méghozzá Budgetes. :D A Budget termékből egyébként a tejfölt imádom,nagyon finom. Na,de ez nem ide tartozik. :D Szóval 72 db van benne. Alkohol és színezék mentes.
Spar - kb 300 Ft








Azt tudjátok már,hogy szeretem a harisnyákat,úgyhogy beszereztem egy szexisebb darabot. Az a baj ezekkel a csini nejlon harisnyákkal,hogy kilyukad,felszalad a szála, elszakad...és lehet fájó szívvel kidobni. A múlt héten én is dobtam ki egy nagyon csini,térdig érő,mintás harisnyát. De ma kárpótoltam magam egy másikkal. Amit majd későbbi bejegyzésben láthattok.
Kínai - 600 Ft







Sokszor lehet kincset találni a leárazott cuccok között. Én mindig átnézem őket. Most is találtam 2 felsőt. Az egyik ez. Állatmintás, mell alatt gumis,bővülő fazonú. Nagyon csini cicanadrággal.
Kínai - 1890 Ft helyett 800 Ft






Ő a másik,aki szintén nagyon csini. Igaz,hogy sosem szerettem a nagy V kivágást,de mára már megbarátkoztam vele. Egy kicsit tunikásabb fazonú,úgyhogy cicanacihoz nagyon jó ez is vagy egy cső nacihoz. 
Kínai - 2990 Ft helyett 1000 Ft










Vettem még egy új,tavaszi felsőt is,ami nagyon csajos,csókos, Rock&Roll-os. :D Nem akartam már pólót venni ebben az évben,de a Barátomnak igazán tetszenek a pólók,had kedvezzek neki. :D
Kínai - 1800 Ft










És végül egy kis cukiság. Rózsaszín,szőrös pompom teló dísz. Nekem nagyon tetszik. Az érintőképernyősömhöz olyan kellett,ami nem karcolja össze a kijelzőt. Ez tökéletes.
Kínai - 500 Ft




Ennyi lenne a márciusom. :)

Puszi! :-*

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...