Látogatók

2012. április 16., hétfő

Oriflame szerzemények

Lassan,de biztosan gyűlnek az Oriflame termékek. Mikor a kezembe kerül a katalógus,nem bírom ki,hogy ne rendeljek valamit. Elég borsos az áruk,úgyhogy valami olcsó "apróságokat" szoktam venni. Nekem beváltak és nagyon egyedi,különleges termékek is.









Habzó arctisztító szőlőmag kivonattal. Nagyon nehéz olyan terméket találni,ami megszünteti a bőröm zsírosodását. Ez szépen kiszárította és tartósan nem zsírosodott az arcom. Nálam bevált. Biztos,hogy rendelni fogok még másikat belőle. Az árakra nem mindegyiknél emlékszem,de kb 500 ft körül mozog.










Gondoltam az első termék,amit narancsbőr ellen kipróbálok,az legyen az Oriflame-től. Kb 3 hete biztos van,hogy használom és negyede van már meg belőle. Reggel és este kell használni. Állítólag az ilyen termékeknél több hónap,mire meglátszik a hatása. Én úgy vettem észre,hogy tüntek el narancsbőrök és feszesebb is lett a bőröm tőle. 1200 ft körül volt.










Ezekkel még karácsonyra leptem meg magam. A kézkrém csodálatos,magammal szoktam vinni a táskában. Eper-málna illatú. 75 ml. Simává és puhává teszi a kezet. A szappan kínai gyümölcskert illatú, vagyis cseresznyés. Még nem bontottam fel és nem is használtam. De csomagoláson keresztül is érzik milyen jó az illata. A kettő együtt alig volt 500 Ft.










Discover Kolumbia esőerdők fái testradír. Végre rászántam magam,hogy rendeljek testradírt. Egy ideje tervezgettem már. Kávé illatú. Nagyon tetszik,simává,selymessé varázsolja a bőröm. 200 ml. 499 Ft.










Nature Secrets folyékony és norma szappan teafával és mandarinnal. Ha ajándékozni kell,azt is az Oriflame-re bízom. Viszlát drogériás ajándék csomagok,az Oriflame-ben sokkal több és jó szett van. A szappan csomagolásán keresztül érzem,hogy az illatuk nagyon jó. Édes,mandarinos. A Folyékony szappan antibakteriális hatású. 300 ml. 699 Ft. És még kondicionálja a bőrt. A norma szappan szintén antibakteriális, hidratáló glicerint tartalmaz,tisztít és puhít. 249 Ft.










S8 Night borotválkozás utáni balzsam. Őt is ajándékba szánom. Rettentő jó,férfias illata van. Úgy jellemezték,hogy fiatalos,egyedi,érzéki. 50 ml. 799 Ft.










Ezt a kis csini szettet nem hagyhattam ki. Cseresznyés körömlakk és rúzs.





Nem olyan jók a fényviszonyok,de gyönyörű,cseresznye színe van a rúzsnak. Belemerészkedtem a vadabb világba a sminkelés terén és mostanában sokat használok piros színt. 





Nem az a nagyon erős piros,hanem kicsit visszafogott,világosabb. Nekem nagyon tetszik.





Lakkból viszont mindigis használtam pirosat. Az Oriflame úgy tűnik a lakkok terén is jó. Bár pár nap után ő is elkezzd lekopni,de gyönyörű színe van.





A két termék csomagolása pedig gyönyörű. (Szerintem) 









Ennyi lenne. Továbbra is gyűjtögetem az Oriflame termékeket és jó pár darabnál majd jelentkezek velük. :)




CSók-Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...