Látogatók

2012. május 14., hétfő

Joy napok

Először használtam ki a Joy kupon napokat. Leginkább a Háda érdekelt,de jártam a Tally Weijl-ben is. A Hádában szuper cuccok vannak. Ellehet időzni a keresgetéssel. Én alig bírtam abba hagyni. És ami a legjobb,hogy vállfán vannak a ruhák és mindent áttudunk nézni. Nem kell dúrni,húzni a cuccot a halomból... Van olyan része is,de ott inkább kiegészítők,plüssök,fürdőrucik találhatóak. Ami még nagyon érdekes,hogy színek szerint vannak rendezve a ruhák. Szóval,ha olyan kedvünk van,hogy kéket szeretnénk viselni,akkor van egy sornyi kék ruha,felső. Ami viszont negatív volt,hogy nem sok rucit találtam magamra. S-es meg 32-34-es ruhákat viselek és nemsokat találtam belőlük. De lehet,hogy elkapkodták előlem. Egy párszor biztos,hogy el kell menjek még oda,hogy tényleg megszeressem az üzletet. De az első benyomásom pozitív. A Tally Weijl-ről nemsokat kell mondanom, szuper cuccok vannak ott, némelyik 5000 alatt és némelyik 5000 felett. Oda -20%-os kupon volt a Joy-ból. A Hádába nem kellett kupont vinni, alapból - 20%-os akció volt.


Kezdem a Hádával:









Fehér mini ruha. Felül kicsit buggyós, eléggé áttetsző,úgyhogy én strandra fürdőruci fölé akarom használni. 1490 Ft.










Ezt a fajta overallt kinéztem magamnak mostanában és szerencsémre találtam magamra. Tavaly nem tetszett,de most valahogy egész odavagyok érte. 1790 Ft.











Ilyen sálért viszont már elég régóta sóvárgok, de az újak 3000 körül vannak. Itt viszont kaptam az alkalmon és 690 Ft-ért nem hagyhattam ott.




Ez a 3 ruhadarab 3970 Ft -20% , így 3176-ot fizettem. Igazából azért itt is vannak árak,ahhoz képest,hogy úgy olvastam,hogy 2700-ért 9 ruhadarabot el tudunk vinni meg stb...,de a lényeg,hogy olcsóbb,mint a kínai. Meg egyértelműen a kevésbé márkásabbak olcsóbbak,mint a márkásak,mint pl H&M.




És most jöjjön a Tally Weijl:





Szerelmem választotta ezt a kockás inget nekem. Azóta látom,hogy nagyon divatban van. Nagyon csinos,de elég nagy kivágása van,úgyhogy egy trikót biztos,hogy alá kell venni. Az ára is nagyon barátságos volt. 2995 Ft helyett volt 2395.










Rákaptam a bogyó fülbevalókra, úgyhogy kész csoda volt nekem ez a szett. Rákaptam azonnal. Fura az benne,hogy a nagy bogyók kicsit húzzák a fülemet, van súlyuk. Ebből látszik,hogy nem ócska kis bizsu. 1395 Ft helyett volt 1115 Ft.











Szinte alig van gyűrűm, csak arany,ezüst meg 1-2 bizsu. Nagyon jó ajánlat volt,hogy egyet fizetsz, 2-t kapsz, így egy áráért 2-t vihettem,úgyhogy feltankoltam magam gyűrűvel. Egyébként 1395 Ft volt mind a 2 szett,de csak az egyiket kellett kifizetnem. 





Az egyik szett pici virágos gyűrűk voltak, 5 féle színben, kővel a közepén.


A másik szettben volt...:



Masnis





Lila köves





Madaras





Lila virág





Fehér gyöngyök




Ennyi lenne. Remélem sokan bevásároltatok a kupon napokon.




Pussz!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...