Látogatók

2018. október 3., szerda

Kalapod rendelés

Tudom, hogy elmúlt már a nyár, de eléggé el vagyok maradva a bloggal, úgyhogy most tudok véleményt arról írni, milyenek a cipők, amiket a Kalapod.hu-ról szereztem be a nyárra.
3 db szandát és 1 db papucsot rendeltem. Többféle színben, hogy bőven legyen választék a ruháimhoz.



Az első egy kicsit csinosabb és alkalmiasabb darab. Egy sárga magassarkú szanda. Az elején egy szép, csillogó masnival.








Zöld nyári cipellőm egyáltalán nem volt, így választottam ebben a színben egy szandát. Arany kövekkel díszített. Nagyon kényelmes.






Fehér nyári lábbelimből is csak kis belebújós vászon cipőm volt, ezt a kis kényelmes papucskát választottam, amit elég sokszor is hordtam. Műbőr ezek a kis pántok rajta.






Végül egy szandát választottam, szilva színben. Fényes felületű a pántjai. Vastag talpa miatt nagyon-nagyon kényelmes. Szintén nagyon sokat volt a lábamon.










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...