Látogatók

2018. október 19., péntek

Rossmann rendelés

Mikor megláttam, hogy Viszkok Fruzsinak kijött egy újabb doboza, méghozzá a Lusta vasárnap, azonnal lecsaptam rá.
Egyébként is imádom az itthoni spa-t, az ilyen szetteket hozzá mégjobban. Minden van benne, ami tényleg egy lazító, pihentető hétvégéhez szükséges. Még ajándékot is küldtek.



A csomag szokás szerint egy közepes dobozban érkezett.


A szokásos buborékos béleléssel volt kitömve.


A csomagban a Fruzsi doboz, ajándék és kaparós szelvények voltak.


Minden Rossmann vásárlásnál, mikor kaptam kuponokat lekapargattam, de egyiket sem váltottam be, mivel nem jártam a nyáron üzletben.


Maga a doboz kis egyszerű, mégis kis csajos. Nálam természetesen ez is kikerült a polcra.


6 db termék található benne.


Az első termék egy banános-cseresznyés tea, aminek nagyon különleges, de jó íze van. Többször is ittam már belőle. Hűvös napokon, estéken gyertyafény mellett olvasva tökéletes kortyolgatni vagy filmezéshez, ilyesmi.


Második termék egy illatgyertya. Finom vaníliás illata van, ami már karácsonyi hangulatot idéz elő.


Harmadik termék egy Isana krémtusfürdő. Gyöngy kivonatot tartalmaz. Minden bőrtípusra ajánlott. Kimondott krém illata van.


Negyedik termék egy fürdőrózsa. Én nem szoktam őket használni, nem vált be, de díszítő elemként a fürdőszobába tökéletes.


Ötödik termék egy olajos testradír. Méghozzá úgy néz ki, mintha cukorkás lenne és mégjobban vonzza az embert a termékhez. Sheavajat és mandulaolajat tartalmaz. Az illata olyan kis édeskés. A doboza nagyon praktikus, ha kiürül, mást is lehet benne tárolni.



Hatodik termék egy hidratáló, feltöltő arcmaszk. Hialuront és aloe verat tartalmaz.


Ajándékkép kaptam egy Tampax minta csomagot, amiről sokat hallottam. Alapjába véve nem szoktam tampont használni, nem vagyok a híve, de praktikusnak, trendinek találom a Tampax tamponjait. Most nem tudom kipróbálni, mivel kismama vagyok, de utána szívesen tesztelem.


Kaptam még ajándékba egy Always Platinum minta csomagot, amit szintén nem most fogok tudni kipróbálni. Tökéletes minőségű védelmet és kényelmet ígérnek.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...