Látogatók

2018. október 30., kedd

Oriflame rendelés

Egy újabb kis csomagocskát rendeltem az Oriflame-től.
Leginkább az új lakkok beszerzésére koncentráltam az utóbbi időben.




Beújítottam körömlakkból, méghozzá egy arany csillámosból, mert már az nem volt nekem. Nagyon szép, erős arany csillogása és színe van. Tökéletesen fed. Őszi színnek nagyon megfelel. Hosszan tartó hatást ígér. Gold Eclat árnyalat.

899.-




Rendeltem golyós deot, amit itthonra szoktam használni. Nem szoktam feleslegesen fújkálni magam spray-el, itthon bőven elég, ha bekenekszem golyóssal. Finom parfümös illata van.

299.-



Nagyon szeretem ezt a fajta arctonikot. Minden reggel és sminkelés előtt áttörlöm vele az arcom. Ez vált be, így mindig utánrendelem.

499.-



Egy akciós körömlakkból is választottam. Csodálatos rosegold színű.Az utóbbi időben engem is elért a rosegold mánia. Szintén hosszan tartó hatást ígér. Rose Diam árnyalat.

599.-




Mint láthattátok eddig, nagyon szeretem a Colourbox rúzsait. Most színezett ajakbalzsamban is kipróbáltam. Aloe verát és E vitamint tartalmaz. Puhává teszi az ajkakat. Nagyon jó málnás illata van. Red Snap árnyalatot választottam.

699.-









Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...