Látogatók

2018. július 10., kedd

Rossmann rendelés

Megint egy jó nagy csomagot rendeltem költözés előtt, hogy a házba betankoljam a szükségesebbeket.





Rendeltem egy nagyobb méretű körömlakk lemosót. Nekem van külön kis adagolóm, így azt csak feltöltöttem vele és többszörös használatra is elég. Ne az az egyszerű, erős hígító szaga legyen, így mandula illatosításút választottam.

349.-



Páromnak rendeltem fürdősót, méghozzá mentásat. Izom és izület lazító, fáradt izmok segítségére jó. Pirosra befesti a vizet.

2149.-



Rendeltem egy új gyertyát az éjjeli szekrényre. Nagyon jól sikerült beleválasztanom, mert erdei gyümölcsöset választottam és valami isteni az illata.

849.-



Jó nagy csomag egészségügyi betétet választottam. Ő egy 40 darabos ultra sensitive. 

1399.-



Betankoltam újra borotvákból. Havi 1 db-ot szoktam elhasználni, így ez az 5+2-es jó lesz vagy fél éven át. Minőségibbet szerettem volna használni, így esett a választás a Gillettére. 

879.-



Sampont váltottam. Sajnos a Babától már nagyon viszketett a fejem. Kipróbáltam a Garnier Fructis parabénmentes samponját. Egyenlőre nagyon jól bevált. Gránátalmás illata pedig isteni. Hajdúsító hatása van, ami nekem azért jó, mert vékony szálú a hajam.

799.-



Gondoltam rendelek pótléknak egy fürdősót. Egy kicsit mellényúltam, mert nem olvastam a méretét és sokkal nagyobbra számítottam. Ez csak 160 g-os. Kb. 2, max. 3 fürdéshez elég. De nem baj, elhasználom és majd beszerzek egy nagy dobozosat. Tőzegáfonyát és argánolajat tartalmaz. A tőzegáfonya azért hasznos, mert felfázásra szoktuk használni.

998.-



Páromnak rendeltem egy halacskás fogmosó poharat. Mire költözünk, addigra legyen neki. Azért halacskás, mert szeret horgászni, a horoszkópja pedig halak. Elég masszív, vastag pohár.

639.-



A borotvahabról átváltottam gélre, de sokkal jobban tetszik. Aloe verát tartalmaz.

699.-



Fogkrémnek most a Signal Herbal Fresh family-t vettem. Fluoriddal és kálciummal.

349.-



Még titokban én is oda vagyok a Hello Kitty-s termékekért és magáért a rózsaszín masnis cicáért, ezért összegyűjtöttem az oldalon ezeket a termékeket. Az első, amit rendeltem egy tusfürdő. Vagyis egy hab és tusfürdő. Málnás illatú.

599.-



Rendeltem egy Libresse Éjszakai ultra vékony egészségügyi betétet. Ez is nagy csomagos, 20 db van benne.

577.-



Egy újabb Hello Kitty-s termék, egy ajakápoló. Cseresznyés illatú.

599.-



Sohasem maradhat el az arcmaszk. Jázminosat rendeltem, hialuron savval és protein komplexel. Száraz arcbőrre ajánlott.

279.-



Az utolsó termék egy Hello Kitty-s fürdőszivacs. Nekem nem vált be, mert anyagból van, jobban szeretem a habszivacsokat. Bármire használható és mosható.

998.-



Ajándékképpen kaptam 3 db Hello nyár ajándékkupont, amit lekaparva vagy kedvezményt egy termékből vagy ajándék terméket lehet nyerni.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...